hier ookGeoBem007 schreef:Je mag daarmee altijd langskomen hoor, er staat hier een auto of twee die wel een goede beurt kan gebruiken
jbcola, overzicht(je) op p266 thx to SVEN!!
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Wat een dag vandaag. Om half 3 vertrokken naar mijn werk, 2 x naar Brussel met de camion en dan nog eens naar Lier voor de meet bij P. Smets.
Samen met Billie en Bollie en smetje had ik afgesproken in Mechelen bij een maat van me met z'n S4, toen we daar vertrokken werd onze kleine spruit onwel, bijgevolg mijn volledige achterbank onder de
.
Gelukkig nog net voor die gast zijn deur, alles redelijk deftig kunnen poetsen, vlug naar JBC achter een nieuwe garderobe voor madam van K3, voor alle veiligheid direct 2 (150€
)
Dan eindelijk met ongeveer 45 min vertraging toch naar Lier vertrokken voor alweer een fantastische samenkomst van een geweldige club
Rond 16u richting Brugge vertrokken, het was toen al serieus aan het sneeuwen en dat zullen we geweten hebben
5u onderweg van Mechelen naar Brugge
mogen uitstappen op de brug van Vilvoorde want de mini ging geen cm meer vooruit, gelijk nen pippo achter die auto staan duwen
en dan aanschuiven maar.... meer dan 2 u...
Al bij al zonder brokken thuis geraakt maar toch een geweldige dag beleefd
Met onder andere dit als resultaat

Denk dat ik bijna alles heb nu van JCW op mijn bolide, buiten die strijkplank dan
Samen met Billie en Bollie en smetje had ik afgesproken in Mechelen bij een maat van me met z'n S4, toen we daar vertrokken werd onze kleine spruit onwel, bijgevolg mijn volledige achterbank onder de
Gelukkig nog net voor die gast zijn deur, alles redelijk deftig kunnen poetsen, vlug naar JBC achter een nieuwe garderobe voor madam van K3, voor alle veiligheid direct 2 (150€
Dan eindelijk met ongeveer 45 min vertraging toch naar Lier vertrokken voor alweer een fantastische samenkomst van een geweldige club
Rond 16u richting Brugge vertrokken, het was toen al serieus aan het sneeuwen en dat zullen we geweten hebben
5u onderweg van Mechelen naar Brugge
Al bij al zonder brokken thuis geraakt maar toch een geweldige dag beleefd
Met onder andere dit als resultaat
coendek schreef:morgen weer een mod!!!
coen

Denk dat ik bijna alles heb nu van JCW op mijn bolide, buiten die strijkplank dan
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Onze sponsors