*Valt van d'r stoel*CooperS-indiblue schreef:@MarjoleinART;
Hahaha geweldig! Dat vind ik ook super vet. Kan dat ook met richtingaanwijzers, dus dat ze heel de tijd knipperen? Dat lijkt me wel wat op m'n eigen banner.
Hahaha;
Heb nog een leuke uitdaging voor je!
Is het te doen? Ben namelijk bere-benieuwd hoe idioot dat eruit ziet!MarjoleinART schreef:*Valt van d'r stoel*CooperS-indiblue schreef:@MarjoleinART;
Hahaha geweldig! Dat vind ik ook super vet. Kan dat ook met richtingaanwijzers, dus dat ze heel de tijd knipperen? Dat lijkt me wel wat op m'n eigen banner.
Hahaha;
CooperS-indiblue schreef:Is het te doen? Ben namelijk bere-benieuwd hoe idioot dat eruit ziet!MarjoleinART schreef:*Valt van d'r stoel*CooperS-indiblue schreef:@MarjoleinART;
Hahaha;
En kan dat die richtingaanwijzers in mijn eigen banner??
Met die richtingaanwijzers doe ik zeker morgen of overmorgenCooperS-indiblue schreef: Is het te doen? Ben namelijk bere-benieuwd hoe idioot dat eruit ziet!
En kan dat die richtingaanwijzers in mijn eigen banner??
MarjoleinART schreef:
Mag je hiermee over ve weg???
He jongens, mocht je je vervelen maak voor mij ook zo'n leuke PW.Mini Poeper schreef: Ik verveel me hier in het ziekenhuis dood, dus ben aan de knutsel gegaan en Kaj moet eigenlijk leren maar kan z'n concentratie er niet bij houden ha ha ha(verknal de toets niet jongen)
Ha Ida, hebbe hebbe hebbe. Heb ik van jou geleerd.Blont-007 schreef::)):)):)) En mijn knipperende oogjes???????
:)):)):))
hahahah, das goed Ida, als ik morgen tussendoor even tijd hebBlont-007 schreef::)):)):)) En mijn knipperende oogjes???????
:)):)):))
Heb even een testje gemaakt of het werkte, maar wat wil je precies? met 2 auto's? Of alleen die Indi Blue? zeg het maar!! Kijk maar wat je er van vind en of je het leuk vind zo. (is nog niet helemaal af)CooperS-indiblue schreef: Doe maar rustig aan hoor, doen wanneer je er tijd voor hebt! In ieder geval alvast reuze bedankt!
Onze sponsors