JJJJ, Chili Red R56 *verkocht*
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thnks Sven!
vandaag mijn 'nachtrust'
maar even laten schieten en op pad geweest voor een wintersetje en thuis gekomen met de 17" R91 5-spoke Bullets!!
(moest wel, aangezien ik gisteren net te laat was voor die van Tijntjuh)

even gekeken hoe t staan onder de rode, maar gaat best goed komen

in het weekend maar even kijken hoe mooi ik ze nog kan krijgen voor deze winter, alle 4 borduurschade nml. Maar daar was de prijs dan ook naar
En anders in t voorjaar/zomer ff helemaal op laten knappen!
Ben er blij mee!!!
vandaag mijn 'nachtrust'

even gekeken hoe t staan onder de rode, maar gaat best goed komen

in het weekend maar even kijken hoe mooi ik ze nog kan krijgen voor deze winter, alle 4 borduurschade nml. Maar daar was de prijs dan ook naar

En anders in t voorjaar/zomer ff helemaal op laten knappen!
Ben er blij mee!!!
Laatst gewijzigd door JJJJ op 23 nov 2011, 06:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Scherp Ivo, zijn idd nog zomerbanden die erom liggen. Ik heb de winterbanden al klaar liggen in de garage. Die gaan er binnenkort om en dan kan wat mij betreft de sneeuw komen!
Ik had al eerder gekeken naar de Bullets, maar kon ze niet vinden (voor een normale prijs) en als ik ze vond was ik te laat.
(Gisteren dus Governorrob die me te snel af was.)
Was al aan het kijken naar andere velgen, maar deze kon ik niet laten lopen ondanks de stoeprandschade.
Ik had al eerder gekeken naar de Bullets, maar kon ze niet vinden (voor een normale prijs) en als ik ze vond was ik te laat.
(Gisteren dus Governorrob die me te snel af was.)
Was al aan het kijken naar andere velgen, maar deze kon ik niet laten lopen ondanks de stoeprandschade.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thnks!
@Peter, onder die PW staan ze ook lekker
, had die foto ff gemist.
de foto met het achterwiel belooft wat voor als ze eronder liggen, had ze nog niet gezien onder een CR, maar ben nu al tevreden!
@Martijn, was gisteren wel ff over de pis dat ik weer te laat was, maar mijn vrouw vond deze paar uur later op MP, dus meteen maar actie ondernomen vandaag!
Maar als Rob die van jou vrijdag niet neemt, neem ik die ook! Dan word deze set of verkocht of een projectje
@Peter, onder die PW staan ze ook lekker

de foto met het achterwiel belooft wat voor als ze eronder liggen, had ze nog niet gezien onder een CR, maar ben nu al tevreden!
@Martijn, was gisteren wel ff over de pis dat ik weer te laat was, maar mijn vrouw vond deze paar uur later op MP, dus meteen maar actie ondernomen vandaag!
Maar als Rob die van jou vrijdag niet neemt, neem ik die ook! Dan word deze set of verkocht of een projectje
- Governorrob
- Nieuwsgierig
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Gaaf hoor! Je bent te laat voor een bepaald setje velgen en vervolgens gaat je vrouw voor je helpen zoeken om een ander setje velgen te kopen : klasse!
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors