Tsja hard work pays off haha
Adrenalin Junkie's COOPER "S" - FOR SALE
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- maus105
- Bonkey
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ow ja, 2, naja 1 oude bekende is weer terug:
Dit tikkende geluid is weer terug... (filmpje van april 2010)
En hij lekt koelvloeistof, nog steeds, heb Beek nu gemaild voor een afspraak.. Vervelend hoor...
Dit tikkende geluid is weer terug... (filmpje van april 2010)
En hij lekt koelvloeistof, nog steeds, heb Beek nu gemaild voor een afspraak.. Vervelend hoor...
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Blijft een lekker bakkie Alain....Rota's staan toch ook dik onder DS...
Uitlaat filmpje mag wel wat harder hoor
En zet m dan gelijk ff in het show je uitlaat topic, in de kletshoek
Uitlaat filmpje mag wel wat harder hoor
En zet m dan gelijk ff in het show je uitlaat topic, in de kletshoek
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Maak wel een keer paar drive by filmpjes, dan komt het geluid er veel beter uit 

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heb wel spacers ja, maar ik heb ze zelf geplaatst en zaten volgens mij geheel tegen de naaf aan..
Zonder spacers kan niet meer met deze remmen.
Nee niet recent die wielen eraf gehaald...peter schreef:Heb je spacers AJ?
Misschien je wielen eraf gehad?
Bij mij kwam dat geluid doordat de spacers niet helemaal vlak tegen de naaf lagen door een opstaand randje aan de binnenkant van de spacer.
Heb wel spacers ja, maar ik heb ze zelf geplaatst en zaten volgens mij geheel tegen de naaf aan..
Zonder spacers kan niet meer met deze remmen.

- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
wat een strakke ride en sound Alain!
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Voel na een gewone wasbeurt maar eens aan de lak (bijv. op de achterklep en de onderkant van de deuren). Je zal merken dat het heel ruw aanvoelt, hoe goed je ook hebt gewassen. Met kleien wordt de lak weer superglad.Fred schreef:Ik poets alles er gewoon telkens weer af, weet niet wat jullie allemaal lopen te kleien? Gewoon goed wrijven op een schone auto...![]()

- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Als die glimt ben ik allang tevreden, hoeft voor mij echt niet silky smooth te zijn
. Anywho, we dwalen af. Met remmenreiniger schijnt het ook prima te gaan?
We hebben het nog steeds over een auto toch he? Voelen of ie schoon is? hmmmmIvo schreef:Voel na een gewone wasbeurt maar eens aan de lak (bijv. op de achterklep en de onderkant van de deuren). Je zal merken dat het heel ruw aanvoelt, hoe goed je ook hebt gewassen. Met kleien wordt de lak weer superglad.Fred schreef:Ik poets alles er gewoon telkens weer af, weet niet wat jullie allemaal lopen te kleien? Gewoon goed wrijven op een schone auto...![]()
Als die glimt ben ik allang tevreden, hoeft voor mij echt niet silky smooth te zijn
Onze sponsors