Maar ik zie niet waarom je zou willen veranderen, die zomervelgen dat je nu hebt staan er echt fantastisch onder...

En nog even een vraagje, je achterruiten welk percentage verduistering is dit?
Groeten
Xefke
Als ik nog meer kracht op de boutjes kon zetten zou de kop helemaal krom trekken. Ik heb al vervorming op de koppen geconstateerd. Volgende keer als ik ga wisselen zet ik er nieuwe bouten in. Ik wil niet nog eens met dolgedraaide koppen zitten. Helemaal niet daar!werner schreef:Je hebt de boutje's van het spruitstuk - cilinderkop toch wel aangetrokken met 24NM![]()
Je moet ze ook nog een keer natrekken als hij even warm is geweest met 24NM.
Dat is ook wel geil. Kost dat?pieterdg schreef:Is inderdaad super sjonnie maar het staat wel super !!!!!!!!
Ik heb misschien ook nog wel een velg gezien die je mooi zal vinden en op je ride niet zal misstaan.
DOTZ HANZO
Begrijp ik, maar m'n schoenen kosten ook niet zoveel als een setje velgeniDarkDesign schreef:Achterruiten zijn fabrieksaf geblindeerd. Geen idee hoeveel dat is.
Ik hou wel van een beetje veranderen. Jij loopt toch ook niet seizoen in en seizoen uit op dezelfde schoenen?
iDD
Ik heb een onderwerp gepost van NAM in het styling topic. Dat gaat over hoe Palo uber al zijn velgen blijkbaar inkoopt en rebadged. Waaronder een groot deel Sportmax velgen.Fred schreef:
![]()
![]()
dit vind ik een stuk knapper dan je vorige velgen!!Menno schreef:Ik vind ze helemaal passen bij jou MINI!iDarkDesign schreef:Het merendeel zal het vast wel weer flut* en lelijk en sjonnie vinden:
ff sjoppie gemaakt
iDD
Velgen is moeilijk, ik moet ook nieuwe maar welke?? Wil helemaal zwarte
Die hebben wel wat weg van de Lamborghini Reventon wielen:iDarkDesign schreef:Dat is ook wel geil. Kost dat?pieterdg schreef:Is inderdaad super sjonnie maar het staat wel super !!!!!!!!
Ik heb misschien ook nog wel een velg gezien die je mooi zal vinden en op je ride niet zal misstaan.
DOTZ HANZO
iDD
Onze sponsors