Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- maus105
- Bonkey
Bericht
-je hebt er heel veel lol mee gehad
-je hebt een van de vetste coopers van nederland
-het houd je van de straat
-je kan daar beter geld aan uitgeveven dan aan boetes
-onderhoud heb je met alle auto's
-tuning is geen zonde van je geld
-accesoires ook niet(gemak dient de mens
-schade is zonde maar dat komt door jaloerse mensen en is nooit
je eigen schuld
-aankoop in 2003 in een van de beste keuzes in je leven
-jij hebt een vlieg op je dak en wij niet
you need more?
-je hebt er heel veel lol mee gehad
-je hebt een van de vetste coopers van nederland
-het houd je van de straat
-je kan daar beter geld aan uitgeveven dan aan boetes
-onderhoud heb je met alle auto's
-tuning is geen zonde van je geld
-accesoires ook niet(gemak dient de mens
-schade is zonde maar dat komt door jaloerse mensen en is nooit
-aankoop in 2003 in een van de beste keuzes in je leven
-jij hebt een vlieg op je dak en wij niet
you need more?
- tysie
- Be Mini

Bericht
Berthil, kerel je leeft maar één keer dus leef elke dag alsof het je laatste is
.......hhhhmmmmmmm das wel heel erg "over the top" maar affijn iedereen weet wat ik bedoel....toch???
Ik zeg altijd gewoon doen als je er gelukkig van wordt en zolang je er maar geen dingen voor hoeft te laten!
TRUE!!!maus105 schreef:![]()
-je hebt er heel veel lol mee gehad![]()
-je hebt een van de vetste coopers van nederland![]()
-het houd je van de straat![]()
-je kan daar beter geld aan uitgeveven dan aan boetes![]()
-onderhoud heb je met alle auto's![]()
-tuning is geen zonde van je geld![]()
-accesoires ook niet(gemak dient de mens![]()
-schade is zonde maar dat komt door jaloerse mensen en is nooitje eigen schuld
-aankoop in 2003 in een van de beste keuzes in je leven![]()
-jij hebt een vlieg op je dak en wij niet![]()
you need more?
Berthil, kerel je leeft maar één keer dus leef elke dag alsof het je laatste is
.......hhhhmmmmmmm das wel heel erg "over the top" maar affijn iedereen weet wat ik bedoel....toch???
Ik zeg altijd gewoon doen als je er gelukkig van wordt en zolang je er maar geen dingen voor hoeft te laten!
- maus105
- Bonkey
Bericht
kijk als je naar spullen kijkt en je vind het mooi of je bent er blij mee herriner je je meestal nooit het geld meer of wat het gekost heeft.
als het spul hapert of kapot gaat,denk je iedere keer dat klote ding heb er nog....euro voor betaald ook
hahaha ik trek je er wel effe uit hoor berthil
als het spul hapert of kapot gaat,denk je iedere keer dat klote ding heb er nog....euro voor betaald ook
hahaha ik trek je er wel effe uit hoor berthil
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik voel me al weer wat beter dankzij jullie bemoedigende woorden 
De accessoires heb ik op mijn website nog uitgeplitst in accessoires en styling. Dan worden de bedragen iets kleiner achter de categorieën
Met de opmerking dat onderhoud inderdaad nodig is, de schade grotendeels is vergoed door de verzekering en ik 2000 euro heb terugverdiend aan verkoop van overbodige spullen valt het misschien nog een beetje mee.
De accessoires heb ik op mijn website nog uitgeplitst in accessoires en styling. Dan worden de bedragen iets kleiner achter de categorieën
Met de opmerking dat onderhoud inderdaad nodig is, de schade grotendeels is vergoed door de verzekering en ik 2000 euro heb terugverdiend aan verkoop van overbodige spullen valt het misschien nog een beetje mee.
- tysie
- Be Mini

Bericht
Ik houd over het algemeen altijd een stukje maand over aan het eind van mijn salaris
Zo is dat !Berthil schreef:Ik voel me al weer wat beter dankzij jullie bemoedigende woorden
Ik houd over het algemeen altijd een stukje maand over aan het eind van mijn salaris
- Wint
- Volledig MINI minded!

Bericht
Kijk Berthil, al het geld dat je erin stopt krijg je toch nooit meer terug, maar daar doe je het uiteindelijk toch ook niet voor?
Je doet het voor jezelf en voor de Fun die je ervan hebt!
En met de MINI heb ik al heel wat Fun op m'n naam staan, op naar de zomer en op naar nog meer Fun!
Yeah baby!
En met de MINI heb ik al heel wat Fun op m'n naam staan, op naar de zomer en op naar nog meer Fun!
Yeah baby!
Save a tree, eat a beaver

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hahaha, ja dat zijn geen verstandige dingen om uit te rekenen. Ach, je leeft maar één keer, daar kan je beter van genieten.
Ik zeg: Keep on going!
Ik zeg: Keep on going!

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Maar je hebt danook wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele speciale MINI
GENIET ERVAN!!
Gr, PC
GENIET ERVAN!!

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb mijn auto twee jaar en heb er ook al over de 10.000 euro aan uitgegeven aan accs, tuning en onderhoud.
Misschien niet zo extreem als het jouwe, maar het loopt ook al aardig op.
Zolang je er niets voor hoeft in te leveren (potje Grolsch bijvoorbeeld) moet je het lekker doen!
iDD
Twee handen 1 buik!Wint schreef:Kijk Berthil, al het geld dat je erin stopt krijg je toch nooit meer terug, maar daar doe je het uiteindelijk toch ook niet voor?
![]()
Yeah baby!
Ik heb mijn auto twee jaar en heb er ook al over de 10.000 euro aan uitgegeven aan accs, tuning en onderhoud.
Misschien niet zo extreem als het jouwe, maar het loopt ook al aardig op.
Zolang je er niets voor hoeft in te leveren (potje Grolsch bijvoorbeeld) moet je het lekker doen!
iDD
Onze sponsors