Tnx!
Voorlopig geen getinte ramen, misschien volgend jaar. Andere dingen vind ik "belangrijker".
StefanCS -> Matte 207 -> Verkocht en weer Mini rijder
- StefanCS
- Bijna verslaafd
Bericht
Vanochtend naar Beek geweest. De auto was door de dealer gechipt bij Beek. Klaas had mij een uitdraai gestuurd. Deze uitdraai vond ik totaal niet mooi en dit leek ik te voelen in het rijden.
Dus een afspraak gemaakt om te rollen en dat was vanochtend. Om 09:00 uur was ik er en gelijk gaan rollen. Er kwam 120pk uit. Standaard levert het blok 110pk, dus was niet echt tevreden. Op een eerdere vermogensuitdraai kwam er namelijk 130pk uit.
Ghisbert heeft eerst weer de standaard software geupload en weer gaan rollen om te kijken wat ie standaard levert. Standaard levert ie netjes 110pk.
Daarna is hij de software gaan aanpassen met onderstaande resultaat!

Klein filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=nPTRGXxCOhA

Uiteindelijk dus 130pk en 285Nm. Grafiek loopt er mooi. Ben er erg blij.
Dus een afspraak gemaakt om te rollen en dat was vanochtend. Om 09:00 uur was ik er en gelijk gaan rollen. Er kwam 120pk uit. Standaard levert het blok 110pk, dus was niet echt tevreden. Op een eerdere vermogensuitdraai kwam er namelijk 130pk uit.
Ghisbert heeft eerst weer de standaard software geupload en weer gaan rollen om te kijken wat ie standaard levert. Standaard levert ie netjes 110pk.
Daarna is hij de software gaan aanpassen met onderstaande resultaat!

Klein filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=nPTRGXxCOhA

Uiteindelijk dus 130pk en 285Nm. Grafiek loopt er mooi. Ben er erg blij.
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dit is toch hetzelfde blok als in de cooper d?
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- StefanCS
- Bijna verslaafd
Bericht
Gisteren de auto na 3 weken weer eens gewassen en vanmiddag paar foto's geschoten.
De dakspoiler zit er nu twee weken op. Maakt het geheel een stuk beter af.
Type aanduiding heb ik er ook vanaf gehaald en de auto is 2cm omhoog geschroefd.
De auto zit onder de hologrammen en swirls. Volgende week zaterdag zal ik hem gaan polijsten en zal de kleur veel dieper zwart worden.

De dakspoiler zit er nu twee weken op. Maakt het geheel een stuk beter af.
Type aanduiding heb ik er ook vanaf gehaald en de auto is 2cm omhoog geschroefd.
De auto zit onder de hologrammen en swirls. Volgende week zaterdag zal ik hem gaan polijsten en zal de kleur veel dieper zwart worden.

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors