Klatsie's R53 - Te koop/MAG weg
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Klatsie | R53 - Uiltaat plaatsen?
Je zit toch niet thuis op de bank met de DAP je uitlaat te poetsen he 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha nee hoor..het poetsen van de uitlaat was gewoon een handjob...Casper schreef:Je zit toch niet thuis op de bank met de DAP je uitlaat te poetsen he

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Craen89
- Be Mini
Bericht
Er nog niet onder klatsie?
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey man,
Nee zit er nog steeds niet onder...
Maar ik hoop morgen. Morgen wordt m'n fuseekogel vervangen. Ik heb aan 'm gevraagd of ie ook gelijk m'n uitlaat wil wisselen als ie tijd heeft. Hij zou even kijken of ie het allemaal gaat redden, dus ben benieuwd...
Nee zit er nog steeds niet onder...

Maar ik hoop morgen. Morgen wordt m'n fuseekogel vervangen. Ik heb aan 'm gevraagd of ie ook gelijk m'n uitlaat wil wisselen als ie tijd heeft. Hij zou even kijken of ie het allemaal gaat redden, dus ben benieuwd...

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Craen89
- Be Mini
Bericht
Okee helaas, bij mij is hij nog niet binnen hoop deze week of volgende! Wachten duurt lang pff
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Klatsie | R53
Haha ja dat is helaas altijd zo. Wachten duurt lang...

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Klatsie | R53
Zo...de fusseekogel is vervangen...
Maaarrrr de Milltek zit er helaas nog niet onder.
Ondanks dat de Milltek onder de R53 van Bram vandaan komt past ie er bij mij niet onder kreeg ik te horen. De ophanghaken van de eindempers, bij de uitlaat die nu onder mijn auto zit, wijzen deze haken dezelfde richting op. Bij de Milltek zit één van die haken 90 graden andersom.
Ook kon ie er niet onder omdat de Milltek een "bocht" heeft en hij daardoor niet in de ophanging in het midden past, bij de zwarte plaat zeg maar.
Ik snap er echt geen reet van...
Zit er verschil in R53's? Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt? Zo ja, wat is de oplossing?

Maaarrrr de Milltek zit er helaas nog niet onder.

Ondanks dat de Milltek onder de R53 van Bram vandaan komt past ie er bij mij niet onder kreeg ik te horen. De ophanghaken van de eindempers, bij de uitlaat die nu onder mijn auto zit, wijzen deze haken dezelfde richting op. Bij de Milltek zit één van die haken 90 graden andersom.
Ook kon ie er niet onder omdat de Milltek een "bocht" heeft en hij daardoor niet in de ophanging in het midden past, bij de zwarte plaat zeg maar.
Ik snap er echt geen reet van...

Zit er verschil in R53's? Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt? Zo ja, wat is de oplossing?
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Klatsie | R53 - Milltek past niet?? :(
Hangers tussen FL en PreFL verschillen idd aan de buitenzijde, ik heb ook wel eens een uitlaat gemonteerd enkel en alleen aan de binnenste haken. Die is iverigens nooit onder de auto uit gevallen, en mijn rechte uitlaat gaat ook alleen aan de binnenste haken gemonteerd worden, dus niet te veel mee doen en lekker er onder hangen aan de twee binnenste haakjes.
De buiging in het midden zou wel moeten passen, want dat hebben alle millteks, juist door buiging past ie met die zwarte plaat wel onder de auto.
De buiging in het midden zou wel moeten passen, want dat hebben alle millteks, juist door buiging past ie met die zwarte plaat wel onder de auto.
- keyan
- Mod virus alert!
Bericht
Uitlaat bestaat uit 2 delen toch?
Zit het deel met de bocht dsn wel juist en is deze niet omgedraaid?
Zit het deel met de bocht dsn wel juist en is deze niet omgedraaid?
- keyan
- Mod virus alert!
Bericht
Ps. Steun bij middendemper. Moet onder de pijp zitten en niet erboven.
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks voor de reacties jongens!
Ik heb sterk het gevoel dat hij 'm gewoon niet goed eronder heeft geprobeerd te hangen o.i.d...
Maarja ik dacht hij zal toch niet helemaal achterlijk zijn??
Als iemand nog goede Milltek beugels voor een Mini Cooper S voor 2004 heeft liggen waar ie niks meer mee doet dan hoor ik het graag...
Ik heb sterk het gevoel dat hij 'm gewoon niet goed eronder heeft geprobeerd te hangen o.i.d...
Maarja ik dacht hij zal toch niet helemaal achterlijk zijn??
Als iemand nog goede Milltek beugels voor een Mini Cooper S voor 2004 heeft liggen waar ie niks meer mee doet dan hoor ik het graag...

- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
Het gaat niet om de beugels, maar om de positie waar ze zitten.
Bij een prefacelift zitten ze op een andere plet als bij de facelift.
Bij de uitlaat van koosie hebben we ze toen de juiste kant op gebogen.
Bij een prefacelift zitten ze op een andere plet als bij de facelift.
Bij de uitlaat van koosie hebben we ze toen de juiste kant op gebogen.
MINI Cooper S Checkmate -- MINI Clubman Cooper S Hampton
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Deze rechtse zou ik moeten hebben denk ik. Verder zou ie moeten passen.

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Deze zijn er in iedergeval af nu...

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nogmaals Sorry Klatsie. Hier wist ik totaal niets van! Aan die zwarte plaat zou het gewoon moeten passen.
Onze sponsors