We reden weg bij Brussel, richting de Ring... Ik trap hem even op zn staart wanneer we de snelweg op draaien en meteen voel ik hem stotteren en inhouden. Dit was iets wat hij al een tijdje deed bij vol gas, maar Jurgen dacht dat dit aan zn luchtfilter lag. Dit had hij inmiddels weer teruggezet naar origineel en hij dacht dat het wel opgelost was. Niet dus. Elke keer als je het gas goed intrapte en boven de 3,5K toeren kwam begon hij ontzettend te stotteren/haperen en in te houden. Ik had er absoluut geen goed gevoel bij en zei dat dit geen goed plan was en dat we beter even de bmw/mini service konden bellen. Na 1,5 uur op de service te hebben gewacht kwam er een man van de wegenwacht en die kon eigenlijk niets vinden. Dan maar een rondje rijden met hem erbij... Probleem is waarschijnlijk 1 of meerdere bougies die niet goed meer functioneren. De beste man vroeg ook of hij gechipped was, dat voelde hij namelijk aan het vermogen. Toen we zeiden dat hij dat inderdaad was gaf hij dat direct de schuld, zoals altijd. Maargoed, we konden dus weer terug naar huis (we waren 20km ver gekomen ofzo) en ik kon weer terug naar Amstelveen. Erg jammer. Wellicht binnenkort een herkansing