Koenv R53 PW-> wieltjes
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er komt schot in
Aliant licht gewicht accu is geplaatst en de accu bak aangepast, de bak eronder is nu verwijderd.
Bosch 550's zijn geplaatst alleen de software nog aanpassen.
Evo-R aan de voorzijde is geplaatst alleen de achterpoten zijn terug naar Coen aangezien de bussen niet helemaal goed waren ?
Zodra ze terug zijn uitlijnen en uitwegen.
Hoop dat Ghisbert er deze week aan toe komt om de BCU te vervangen en in te leren.
Einde komt in zicht!

Aliant licht gewicht accu is geplaatst en de accu bak aangepast, de bak eronder is nu verwijderd.
Bosch 550's zijn geplaatst alleen de software nog aanpassen.
Evo-R aan de voorzijde is geplaatst alleen de achterpoten zijn terug naar Coen aangezien de bussen niet helemaal goed waren ?

Hoop dat Ghisbert er deze week aan toe komt om de BCU te vervangen en in te leren.
Einde komt in zicht!

R53 MCS HB / Pepper White
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks all, komt goed Koos.
R56 demper heb ik liggen of deze het wordt weet ik nog niet, lees er veel verschillende verhalen over namelijk met name over het vermogensverlies.
Uiteindelijk wel, even Roy afwachten hoe het er bij hem met de GP Diffusors uit komt te zien op een R53.MartijnGizmo schreef:Netjes weer... ga je voor een rechte uitlaat + diffusers?
R56 demper heb ik liggen of deze het wordt weet ik nog niet, lees er veel verschillende verhalen over namelijk met name over het vermogensverlies.
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks Tom en Raymond

Volgens Klaas wel Werner. Zijdelings gaat hij er niet uit kunnen, normaal wordt hij alleen met klitteband gemonteerdwerner schreef:Licht accuutje idd maar kan de standaard dynamo deze accu gewoon laden?
Let op dat je de accu ook zijdelings ondersteund. Anders kan hij er denk ik onderuit als je door de bocht stuitert

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors