Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie cijfers
Mooie koppelkromme en vanaf 3500 toeren een vlak koppel en geen terugval aan het eind.
Kom je ben niet veel auto's tegen.
Naar mijn mening geld nog altijd:
Horsepower sells cars, torques wins races.

Mooie koppelkromme en vanaf 3500 toeren een vlak koppel en geen terugval aan het eind.

Kom je ben niet veel auto's tegen.
Naar mijn mening geld nog altijd:
Horsepower sells cars, torques wins races.
- iDarkDesign
- Transformer
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
"Eerst zien" zei de blinde!
Blijf me erover verbazen dat je er elke keer weer wat vermogen uit trekt. Fantastisch Berthil, heb ik echt respect voor.
Uhuh...Berthil schreef:Ben er zeer tevreden mee, ik denk dat ik nu klaar ben met tunen

Blijf me erover verbazen dat je er elke keer weer wat vermogen uit trekt. Fantastisch Berthil, heb ik echt respect voor.

- Stan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
255pk
Ik ben echt jaloers op dat motorblokje. maar ik vraag mij echt af of jullie dan geen problemen hebben met de apk
keuring in Nederland.
want mochten wij hier in Belgie ook zo ver mogen gaan , ik zou ook wel weten wat mij te doen staat hoor!
Bij mij is het allemaal race die de klok slaat , maar ja het mag niet hé
ik ga wel een Alta krukas 2% poelie laten monteren bij Beek zodat dan ik effectief een nette 220pk heb i.p.v. de 216.8pk
die er nu in zit
Mischien loop ik je wel eens tegen het lijf tijdens een Belcar race op Zolder.

Ik ben echt jaloers op dat motorblokje. maar ik vraag mij echt af of jullie dan geen problemen hebben met de apk
keuring in Nederland.
want mochten wij hier in Belgie ook zo ver mogen gaan , ik zou ook wel weten wat mij te doen staat hoor!
Bij mij is het allemaal race die de klok slaat , maar ja het mag niet hé
ik ga wel een Alta krukas 2% poelie laten monteren bij Beek zodat dan ik effectief een nette 220pk heb i.p.v. de 216.8pk
die er nu in zit
Mischien loop ik je wel eens tegen het lijf tijdens een Belcar race op Zolder.
Onze sponsors