maus zijn bonkey is end of story..... samenvatting p 122
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- maus105
- Bonkey
Bericht
this is bravo to zero repeat message over.....
ik ben druk met me huisje boys
afgelopen maandag zijn de meubeltjes afgeleverd.druk op het werk er staan belangrijke dingen op het programma.een weekje met heli's gestoeit 2weken duitsland geweest,1week oefening in groningen volgende week frankrijk.drukte is goed maar dan schieten andere dingen er effe bij in.ik heb nog een stuur liggen en 15mm spacers ook ligt er nog een cooper aero achter bumper.die met de lente maar monteren.momenteel word ik echt een beetje sip van het weer!!
laat eerst dat zonnetje maar is effe doorkomen.en heel stiekem heb ik nog voor een andere auto gekeken maar dat is alweer van de baan
me projectje is een beetje klaar en ik zou best wel wat nieuws willen

ik ben druk met me huisje boys

laat eerst dat zonnetje maar is effe doorkomen.en heel stiekem heb ik nog voor een andere auto gekeken maar dat is alweer van de baan

me projectje is een beetje klaar en ik zou best wel wat nieuws willen
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
He Bravo
...goed je weer te horen kerel...
...snap t wel hoor, druk met huisje en werk...MINI tijd komt vanzelf wel weer
...en ander projectje nu deze klaar is...jah..ik ken het gevoel haha...
Ben benieuwd!!

...snap t wel hoor, druk met huisje en werk...MINI tijd komt vanzelf wel weer

...en ander projectje nu deze klaar is...jah..ik ken het gevoel haha...
Ben benieuwd!!
- maus105
- Bonkey
Bericht
vandaag een paar stickers eraf gehaald.na een tijdje vond ik het toch te druk.niet alles is eraf maar ik vind het zo een stuk cleaner staan.

ruimte tussen de band en de wielkast rand:

laag genoeg!

kleine lente teaser:

ik noem het een teaser maar ze zitten er nog niet onder omdat ik simpelweg na vandaag pas weet
welke maat wielbouten ik nodig heb
more to come in the zomer!!

ruimte tussen de band en de wielkast rand:

laag genoeg!

kleine lente teaser:

ik noem het een teaser maar ze zitten er nog niet onder omdat ik simpelweg na vandaag pas weet
welke maat wielbouten ik nodig heb

more to come in the zomer!!

- maus105
- Bonkey
Bericht
op de foto lijkt het extreem.maar voor de testfit kon ik hem niet verder laten zakken omdat de bouten er zelfs niet een klein stukje in gingen.maar
toen ik het me zelf voorstelde dacht ik ook dit is too much.maar ik ga eerst is kijken hoe het staat en dan kan ik ze er altijd weer afhalen.ik heb ook nog 5mm liggen.of anders is kijken voor 10mm.
komt goed
toen ik het me zelf voorstelde dacht ik ook dit is too much.maar ik ga eerst is kijken hoe het staat en dan kan ik ze er altijd weer afhalen.ik heb ook nog 5mm liggen.of anders is kijken voor 10mm.
komt goed

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
blijft toch een mooie fiets man!
zien we veels te weinig van:lol:
succes met passen, lijken wel dikke wieltjes..
zien we veels te weinig van:lol:
succes met passen, lijken wel dikke wieltjes..
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
jaja dat is echt dik! enne check die custom made bumper, nice, waar is de auspuff? heel cleanmaus105 schreef:Berry M schreef:Ow jeeh, Maus gaat nog extremer...![]()
Ben benieuwd!als he te is haal ik ze er weer tussen uit.het lijkt nu heel extreem maar als hij zakt trekt hij vanzelf een beetje naar binnen.dit is de bedoeling:
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Onze sponsors