Ben er wel benieuwd naar
Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Jenkins
- Volledig MINI minded!

Bericht
Die klap over die spoorwegovergang richting Shell tankstation staat me nog goed bij...
Maar dat kwam geloof ik doordat de vering was uitgelubberd!?
Hoe rij je nu over die overweg; met nog meer geweld of toch soepeler?
Erg gave stickert ook!
Berthil schreef:Harder dan met een zacht onderstel maar ik zit er wel over te denken om mijn niergordel om te doen in auto
Die klap over die spoorwegovergang richting Shell tankstation staat me nog goed bij...
Maar dat kwam geloof ik doordat de vering was uitgelubberd!?
Hoe rij je nu over die overweg; met nog meer geweld of toch soepeler?
Erg gave stickert ook!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
prachtig weer Berthil!
ik wilde ook die sticker zo gaan doen, maar ben een beetje bangig dat ze hem er bij mij in de buurt dan ook daadwerkelijk af gaan trekken....
iDD
ik wilde ook die sticker zo gaan doen, maar ben een beetje bangig dat ze hem er bij mij in de buurt dan ook daadwerkelijk af gaan trekken....
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Het is geen sticker uit één geheel, allemaal zwarte kleine stukjes,
Je kan hem er dus niet in één geheel aftrekken.
Al zal dat waarschijnlijk de aso's er niet van weerhouden het toch te proberen, die hebben dat pas in de gaten als ze aan het peuteren zijn.
Je kan hem er dus niet in één geheel aftrekken.
Al zal dat waarschijnlijk de aso's er niet van weerhouden het toch te proberen, die hebben dat pas in de gaten als ze aan het peuteren zijn.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Net naar Timmermans en wat onderdelen opgehaald. Het allerlaatste wat er aan de binnenkant nog ontbreekt aan JCW, het alcantara stuur. Straks eens lekker gaan knutselen aan deze prijzige onderdelen.
Verder wat Works logo's. Ik had graag de nieuwe gehad maar die zijn nog niet leverbaar en zullen waarschijnlijk voorbehouden blijven aan fabrieks Worksen.

Verder wat Works logo's. Ik had graag de nieuwe gehad maar die zijn nog niet leverbaar en zullen waarschijnlijk voorbehouden blijven aan fabrieks Worksen.

- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik had gehoopt dat ik de MF knoppen over zou kunnen zetten naar de carbon stukken door gewoon een gat in het Carbon te maken. Gaat helaas van zijn leven nooit lukken, de knoppen zijn teveel onderdeel van de behuizing. Gaat er dus naar uitzien dat ik twee carbon zijstukken over ga hebben want ik wil MF niet missen.
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
hmmz... owke... dat was ook mijn idee geweest!!
Voor mijn volgende mini moet er ook zo'n stuur komen! Laat even weten hoe het stuurt!!
Vind het een schitterende combi!!
Keep it up!
Berthil schreef:Ik had gehoopt dat ik de MF knoppen over zou kunnen zetten naar de carbon stukken door gewoon een gat in het Carbon te maken. Gaat helaas van zijn leven nooit lukken, de knoppen zijn teveel onderdeel van de behuizing. Gaat er dus naar uitzien dat ik twee carbon zijstukken over ga hebben want ik wil MF niet missen.
hmmz... owke... dat was ook mijn idee geweest!!
Voor mijn volgende mini moet er ook zo'n stuur komen! Laat even weten hoe het stuurt!!
Vind het een schitterende combi!!
Keep it up!
Onze sponsors