Voor mij viel het heel erg mee. 207pk/295Nm en dat met een stage1 Works r56. Dus mij hoor je niet klagen

Volgens mij hebben we ons even staan verbazen over hoe laag die Exige niet was....ik zou er nooit meer uit kunnen komen vermoed ikChe schreef: Potdorie Frankie, kan het zijn dat ik dan even met je heb staan kletsen zonder dat we elkaar een hand hebben gegeven ???
Nondejuu en nog geen hand geschud !! Had geen idee dat jij ut was !!!!!!!frankie schreef:Volgens mij hebben we ons even staan verbazen over hoe laag die Exige niet was....ik zou er nooit meer uit kunnen komen vermoed ikChe schreef: Potdorie Frankie, kan het zijn dat ik dan even met je heb staan kletsen zonder dat we elkaar een hand hebben gegeven ???![]()
En? Waar kwam je op uit?Mac Mini schreef:JAJA ik heb de gewone cooper op de bank gezet..
Sven schreef:Wat leuk,
Ik heb zojuist te horen gekregen dat onze MINI ook getuned is vandaag. (YES)
Mijn ouders ziijn er dit weekend mee op pad en zijn even langs Beek gegaan..![]()
![]()
Ze waren er denk ik rond een uurtje of half 3/3 uur. Iemand gezien??
Zal morgen het hele verhaal wel horen...
Nou, dat kwartje viel bij mij ook pas laterChe schreef:Nondejuu en nog geen hand geschud !! Had geen idee dat jij ut was !!!!!!!frankie schreef:Volgens mij hebben we ons even staan verbazen over hoe laag die Exige niet was....ik zou er nooit meer uit kunnen komen vermoed ikChe schreef: Potdorie Frankie, kan het zijn dat ik dan even met je heb staan kletsen zonder dat we elkaar een hand hebben gegeven ???![]()
Onze sponsors