Zwarte Cooper S
- martijn
- Nieuwsgierig
Bericht
Vandaag de 17" worstvelgjes bij StefanCS opgehaald.. Binnenkort ff bandjes ervoor halen en dan kunnen ze eronder.. 
Ik hoorde van een collega dat de aftermarket xenon plug en play is.. maar welke lampenmaat moet ik hebben voor mijn MINI en zijn er mensen die het zelf ingebouwd hebben? waar plaatste jullie de belasters? Misschien foto's?

Ik hoorde van een collega dat de aftermarket xenon plug en play is.. maar welke lampenmaat moet ik hebben voor mijn MINI en zijn er mensen die het zelf ingebouwd hebben? waar plaatste jullie de belasters? Misschien foto's?
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Martijn,
Ik heb gisteren xenon in de Mini ingebouwd.
Je hebt H7 lampen nodig.
Het is wat passen en meten om de ballasten onder de koplampen te bevestigen,want veel ruimte is er niet
Ik heb gisteren xenon in de Mini ingebouwd.
Je hebt H7 lampen nodig.
Het is wat passen en meten om de ballasten onder de koplampen te bevestigen,want veel ruimte is er niet

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- martijn
- Nieuwsgierig
Bericht
Pipercross van Sjoerd (Mini Poeper) gehad en opgehaald vanavond.. En binnenkort broembroemmm 
PS Ik was op de site van autostyle te kijken (wat ik normaal niet doe.. voorstander van originele onderdelen).. Maar iemand ervaring met de DSP BM New Mini Cooper S-Look Achterspoiler? Goede pasvorm/kwaliteit en lijkt het op het origineel?

PS Ik was op de site van autostyle te kijken (wat ik normaal niet doe.. voorstander van originele onderdelen).. Maar iemand ervaring met de DSP BM New Mini Cooper S-Look Achterspoiler? Goede pasvorm/kwaliteit en lijkt het op het origineel?

Onze sponsors