Zo, ik ga morgen even mijn nieuwe Mini One Parklane ophalen
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Dat is inderdaad, zoals hier veel gelezen, lachen met zo'n Mini Parklane.
Ik had de Mini gekocht bij BMW dealer Freriks in Groenlo, maar de Mini werd geleverd door Smudde Enschede, dus heb ik de Mini daar opgehaald en ik moet zeggen, Smudde is inderdaad een goed bedrijf met zeer vriendelijke medewerkers, niks dan lof. Na een hartelijke ontvangst met een paar glazen fris, op naar Rotterdam met de nieuwe Mini. Dat rijd inderdaad als een kart en je moet de km teller goed in de gaten houden, want je hebt echt niet in de gaten, dat je gewoon 140 aan het rijden bent. De automatische airco werkt perfect en was zeer prettig met het warme weer (circa 36 graden), enkel als je naast de Mini staat met draaiende motor met de airco aan, dan lijkt het wel een F16 straaljager wat het geluid van de airco betreft, maar mij stoort dat niet, wij waren namelijk na een uurtje even gestopt bij een benzinestation en terwijl ik de Mini aan de buitenkant sta te bekijken, komen er 2 politieagenten aan, dus ik zei tegen mijn vrouw, dus toch te hard gereden?, maar ze kwamen zoals zij zeiden, alleen maar even naar de Mini kijken als dat mocht, nou van mij mochten ze, na een vriendelijke babbel weer op weg en na ongeveer 2 uurtjes Miniplezier waren wij terug in Rotterdam. Morgen maar eens de gebruiksaanwijzing lezen en al die schakelaartjes even uitproberen.
Ik had de Mini gekocht bij BMW dealer Freriks in Groenlo, maar de Mini werd geleverd door Smudde Enschede, dus heb ik de Mini daar opgehaald en ik moet zeggen, Smudde is inderdaad een goed bedrijf met zeer vriendelijke medewerkers, niks dan lof. Na een hartelijke ontvangst met een paar glazen fris, op naar Rotterdam met de nieuwe Mini. Dat rijd inderdaad als een kart en je moet de km teller goed in de gaten houden, want je hebt echt niet in de gaten, dat je gewoon 140 aan het rijden bent. De automatische airco werkt perfect en was zeer prettig met het warme weer (circa 36 graden), enkel als je naast de Mini staat met draaiende motor met de airco aan, dan lijkt het wel een F16 straaljager wat het geluid van de airco betreft, maar mij stoort dat niet, wij waren namelijk na een uurtje even gestopt bij een benzinestation en terwijl ik de Mini aan de buitenkant sta te bekijken, komen er 2 politieagenten aan, dus ik zei tegen mijn vrouw, dus toch te hard gereden?, maar ze kwamen zoals zij zeiden, alleen maar even naar de Mini kijken als dat mocht, nou van mij mochten ze, na een vriendelijke babbel weer op weg en na ongeveer 2 uurtjes Miniplezier waren wij terug in Rotterdam. Morgen maar eens de gebruiksaanwijzing lezen en al die schakelaartjes even uitproberen.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klinkt als een goede dag!! Super verhaal om te lezen! Uiteraard verwachten wij wat fotootjes van je nieuwe bolide in het forum-onderdeel "Show you're ride", want ik ben reuze benieuwd hoe het eruit gaat zien!
Alvast onwijs veel plezier met de MINI en we zien je vast en zeker eens op een meeting, zodat wij je autootje kunnen bewonderen in real-life! Dat wil ik wel zien zo'n exclusieve One, mét zilvergrijs dak!
Alvast onwijs veel plezier met de MINI en we zien je vast en zeker eens op een meeting, zodat wij je autootje kunnen bewonderen in real-life! Dat wil ik wel zien zo'n exclusieve One, mét zilvergrijs dak!

- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Dank je wel voor de reactie, lijkt me wel leuk zo'n meeting, maar is dat niet iets voor de jongelui, want deze jongen is namelijk al 57, maar ik wil met alle plezier komen hoor, de foto's moet ik nog even maken en dan zet ik ze zoals belooft natuurlijk op de site.
- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Waar en wanneer is die meeting eigenlijk, zei het tegen mijn vrouw en die vind het wel leuk om ook andere Mini's te zien en van gedachten te wisselen. Ik laat trouwens de mercedes maar even voor wat die is en rij voorlopig even met de Mini, tot groot ongenoegen van mijn vrouw, die zei, je koopt je eigen Mini maar, want deze is van Mij, hoe vinden jullie die? ik denk dat ik het misschien wel ga doen, want alimentatie is volgens mij nog veel duurder!!
- Hans J
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben ook 35, maar als een kind zo blij als ik de MCS van m'n vriendin weer eens een dagje meeneem.
Mijn wijze vader zei altijd als ik weer eens wat kocht, jochie bezit van de zaak is het einde van het vermaak. Ha Ha dat klopt bij een MINI zeker niet!!!
Mijn wijze vader zei altijd als ik weer eens wat kocht, jochie bezit van de zaak is het einde van het vermaak. Ha Ha dat klopt bij een MINI zeker niet!!!
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
haha leuk verhaal! Erg leuk om te zien wat zo'n auto teweeg kan brengen in een relatie. Post snel foto's en we zien je dan verschijnen op een meeting.
Voor meetings kan je kijken bij de sectie 'events' op dit forum, kan je kijken wat je leuk lijkt en wanneer je tijd hebt. Zelf ben ik er op 2 september bij de birthdayrun ofzo in brabant. Voor 90% zeker ivm studie die dan begint!
Voor meetings kan je kijken bij de sectie 'events' op dit forum, kan je kijken wat je leuk lijkt en wanneer je tijd hebt. Zelf ben ik er op 2 september bij de birthdayrun ofzo in brabant. Voor 90% zeker ivm studie die dan begint!
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Leo,
Goed te horen dat de Parklane zo goed bevalt! Tuning is niet echt nodig zo te lezen. Onwijs veel plezier met de MINI en het zou gezellig zijn als jullie er zondag bij zouden kunnen zijn: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=1199
Of alleen ff langskomen om kennis te maken is natuurlijk ook altijd goed! Het is tenslotte in de buurt.
groetjes,
Peter
Goed te horen dat de Parklane zo goed bevalt! Tuning is niet echt nodig zo te lezen. Onwijs veel plezier met de MINI en het zou gezellig zijn als jullie er zondag bij zouden kunnen zijn: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=1199
Of alleen ff langskomen om kennis te maken is natuurlijk ook altijd goed! Het is tenslotte in de buurt.
groetjes,
Peter
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ha die Lech,
Leuk om er weer een Rotterdammer bij te hebben.
Moeten eventueel een keer afspreken om elkaars MINI te bewonderen.
Ik ben zelf 48 en mijn vriendin is 53 en op alle meetings met de MINI altijd veel plezier, ondanks dat wij ook tot de wat "ouderen"horen.
grtz
Adriaan
Leuk om er weer een Rotterdammer bij te hebben.
Moeten eventueel een keer afspreken om elkaars MINI te bewonderen.
Leeftijd zegt niet veel bij MINI hoor.Lech schreef:lijkt me wel leuk zo'n meeting, maar is dat niet iets voor de jongelui, want deze jongen is namelijk al 57, maar ik wil met alle plezier komen hoor,
Ik ben zelf 48 en mijn vriendin is 53 en op alle meetings met de MINI altijd veel plezier, ondanks dat wij ook tot de wat "ouderen"horen.
grtz
Adriaan
- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Kijk, de leeftijden lopen al aardig op, voelde me al een beetje te oud voor deze club, maar het begint steeds gezelliger te worden, natuurlijk wil ik wel afspreken, ik zal wel even kijken of ik de 23e kan, maar anders doen jullie maar een voorstel, lijkt me wel geinig, kunnen jullie die Parlane ook eens van binnen zien, is best wel een geinig karretje en je rijd er inderdaad voor je plezier mee. Het vermogen viel mij echt mee, die 90 PK is eigenlijk zwaar genoeg, wij zijn niet zo van die racers, dat heb ik al eerder verteld, ik was bang of het wel genoeg zou zijn met het inhalen op de rijksweg, vandaar die vragen over het tunen, maar zoals gezegd, dat ding gaat als de brandweer en het gebruik is 3 x minder als mijn Mercedes en dat in combinatie met de lol die je ervan hebt met het rijden in een Mini, nee jullie hebben echt niks te veel gezegd, dus proficiat. Ik hoor wel waar jullie de Parklane willen zien, want dat ben ik zeer zeker aan jullie verplicht en ik ga het nog leuk vinden ook, vooral de reactie's vind ik spontaan en ik leer er een hoop van, dus ik hoor het wel.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat de One standaard al pittig is, is waar. Ik denk dat men dit ook wel verplicht was om zo'n soort auto als basisversie een pittige kart te maken.
Dat de MINI zuinig is kan ik niet beamen... thuis hebben we ook een Mercedes en we krijgen van pa nog al eens een preek te horen wanneer we bij een tankstation staan...
Dat de MINI zuinig is kan ik niet beamen... thuis hebben we ook een Mercedes en we krijgen van pa nog al eens een preek te horen wanneer we bij een tankstation staan...
- Lech
- 4 op een rij!
Bericht
Hee Mini Poeper, leuk je weer eens te horen/zien. De Mini bevalt prima, de vrouw is er momenteel mee aan het boodschappen doen en het kost mij steeds meer moeite om dat ding mee te krijgen, ze zegt steeds, jij hebt toch je eigen auto en als ik dan zeg, ja maar die Mini geeft een jonger gevoel, zegt ze, dan verkoop je je Mercedes en koop je je eigen Mini, want van de mijne blijf je af, dat meent ze natuurlijk niet, maar ze is er echt gek op en inderdaad, het is leuk speelgoed, als ik met mijn eigen auto rijd, dan rijden ze mij als het ware van de weg af en met de Mini wordt er enthousiast naar mij gezwaait, ik weet gewoon niet hoe ik het heb, ben dat niet gewend, maar het is echt leuk, Mini rijders schijnen leuke weggebruikers te zijn, ze moeten er veel meer van verkopen, wordt het tenminste eens leuk en gezelliger op de wegen.
p.s met de Mini rijden we momenteel 8 L op de honderd kilometer, maar zoals je al weet, wij zijn niet van die racers en de Mini is voor ons snel zat.
p.s met de Mini rijden we momenteel 8 L op de honderd kilometer, maar zoals je al weet, wij zijn niet van die racers en de Mini is voor ons snel zat.
Onze sponsors