Dark Silver S Job
- Jobraay
- Enthousiast
Bericht
sow ik stond alweer 3 pagina's in de verte dus even een update
is weer erg erg druk geweest op het werk dus niet gek veel gedaan op het werk alle naadjes netjes afgesteld, nieuwe astyl kap besteld
omdat ik een behoorlijke doorrijder ben heb ik ervoor gekozen om de a styl met een dunne flut* vast te leggen zodat de wind dr niet meer onder kan dus hij in mijn ogen ook niet meer los zal raken
eerst 8mm vanaf vormstuk in glasprimer gezet

daarna de kap erop geklikt en met fine line tape 1mm oversteek afgeplakt
met wat ruitenkit een mooie kitnaad gemaakt en met de natte vinger wat glad gestreken

gisteravond nog even bij che geweest en daar gezellig wat gepraat over vanalles en nog wat hij heeft ervoor gekozen om zn mods te verkopen omdat zn mini dr uit gaat.
ik heb de "che" achterstrut, omp onderstrut en TSW engine damper en een kan olie + filter van m gekocht
ook heb ik van de week van StefanCS zn JCW strut overgenomen

Deze worden van de week allemaal nog rood gespoten foto's zullen zeker voglgen
is weer erg erg druk geweest op het werk dus niet gek veel gedaan op het werk alle naadjes netjes afgesteld, nieuwe astyl kap besteld
omdat ik een behoorlijke doorrijder ben heb ik ervoor gekozen om de a styl met een dunne flut* vast te leggen zodat de wind dr niet meer onder kan dus hij in mijn ogen ook niet meer los zal raken
eerst 8mm vanaf vormstuk in glasprimer gezet

daarna de kap erop geklikt en met fine line tape 1mm oversteek afgeplakt
met wat ruitenkit een mooie kitnaad gemaakt en met de natte vinger wat glad gestreken

gisteravond nog even bij che geweest en daar gezellig wat gepraat over vanalles en nog wat hij heeft ervoor gekozen om zn mods te verkopen omdat zn mini dr uit gaat.
ik heb de "che" achterstrut, omp onderstrut en TSW engine damper en een kan olie + filter van m gekocht
ook heb ik van de week van StefanCS zn JCW strut overgenomen

Deze worden van de week allemaal nog rood gespoten foto's zullen zeker voglgen
- Jobraay
- Enthousiast
Bericht
De Pook
de remmen
de stoelen
de hemel
het onderstel is anders (kan niet uit ervaring zeggen of dit ook fijner is)
maar wel zullen al de mods die ik nu aanschaf meegaan naar mn works, ik wil toch de details houden op het rood en dat ben ik nu aan het realiseren
Verder heb ik ook mn envelop van GreycooperS binnen gekregen en ja hoor dr zaten prachtige Led lampjes in, heb nog niet alles maar die verwacht ik binnenkort nog
hier gemonteerd in hemelverlichting

Even nog kleine reactie op fred, ik wil mede graag een Works omdat ik deze dingen onder andere helemaal geweldig vind:Fred schreef:Je kan toch "gewoon" jouw S'je houden en een jcw kit opsteken? Of beek tuning? Of begrijp ik je verkeerd?
De Pook
de remmen
de stoelen
de hemel
het onderstel is anders (kan niet uit ervaring zeggen of dit ook fijner is)
maar wel zullen al de mods die ik nu aanschaf meegaan naar mn works, ik wil toch de details houden op het rood en dat ben ik nu aan het realiseren
Verder heb ik ook mn envelop van GreycooperS binnen gekregen en ja hoor dr zaten prachtige Led lampjes in, heb nog niet alles maar die verwacht ik binnenkort nog
hier gemonteerd in hemelverlichting

- Jobraay
- Enthousiast
Bericht
nou ik denk dat ik met een echte toch echt goedkooper uit ben, heb pas eens naar eentje uit eind 2005 gekeken en dan zou ik 1000 euro goedkoper uit zijn met die dan dat ik de mijne van 2004 helemaal ombouwen.
maar totdat ik een mooie heb gevonden blijf ik deze lekker rijden heb dr geen haast bij deze bevalt me ook nog prima maar stiekem wil ik toch wat meer power
maar totdat ik een mooie heb gevonden blijf ik deze lekker rijden heb dr geen haast bij deze bevalt me ook nog prima maar stiekem wil ik toch wat meer power
- maus105
- Bonkey
- Jobraay
- Enthousiast
Bericht
vandaag mn donkere achterlichten erin gezet en ik vind het behoorlijk vet uitzien moet ik zeggen
deze ochtend eens wat fotos plaatsen
rand goed afgekit zodat dr totaal geen vocht achter kan sluipen

close up:

achteraanzicht, gaas is afgelopen maandag ook gespoten samen met
achterspoiler, velgen, achterruitwisser fotos hiervan volgen zodra alles is gemonteerd waarschijnlijk zaterdagmiddag
deze ochtend eens wat fotos plaatsen
rand goed afgekit zodat dr totaal geen vocht achter kan sluipen

close up:

achteraanzicht, gaas is afgelopen maandag ook gespoten samen met
achterspoiler, velgen, achterruitwisser fotos hiervan volgen zodra alles is gemonteerd waarschijnlijk zaterdagmiddag
Onze sponsors