Wie wil mij helpen met een photo shop?
- speedy
- NMC Legend
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
, ik zelf vind de zwarte randen ook het mooist, zeker omdat je ook wit dakkie wilt.
Ik ben wel heeeeeeeeel benieuwd wat je gaat doen, ik volg je op de voet, je bent alvast een mooi voorbeeld
voor mij straks ,
Ik snap het zekerspeedy schreef:hij lijkt dan alleen een beetje dun en hoog als je begrijpt wat ik bedoel

Ik ben wel heeeeeeeeel benieuwd wat je gaat doen, ik volg je op de voet, je bent alvast een mooi voorbeeld
voor mij straks ,

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wit dak staat ZEER goed in deze combi!
Kan je niet ergens voor 6 a 700 euro een zwart lederen interieur kopen en het oranje interieur verkopen voor ongeveer hetzelfde bedrag? Hoeft weinig te kosten, denk ik.... Je moet wel die 700 euro voorschieten om het zo maar te zeggen. Of misschien wil er wel iemand ruilen.
Kan je niet ergens voor 6 a 700 euro een zwart lederen interieur kopen en het oranje interieur verkopen voor ongeveer hetzelfde bedrag? Hoeft weinig te kosten, denk ik.... Je moet wel die 700 euro voorschieten om het zo maar te zeggen. Of misschien wil er wel iemand ruilen.
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors