Plaatbodem maken.
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Dit zijn niet de JCW stoelen toch? weet iemand welke stoelen dit wel zijn, ze zijn heel ergBoudie schreef:Denk dat ik voor de simpelste oplossing voorlopig ga.
Gewoon ff een tapijtje op de bodem plaat.
Dan hou ik wel het "probleem" van geluidsisolatie.
Bedankt Mannen !
http://northamericanmotoring.com/forums ... eat+delete

- gilles
- Mod virus alert!
Bericht
@berthil.. ik ga ze niet bestellen..want ik zit met mijn muziek inbouw in de koffer Razz die niet mooi gaat uitkomen zonder de achterzetels, ik ga 'ooit' de install nog veranderen en ondertussen de zetels weglaten ... mischien komt het muziek dan op de plaats van de achterzetels ofzo.. een rear-seat-delte-to-make-room-for-music-kit
Mr. Green
ps ik vind die duitse ook wel de tofste maar een beetje prijzig hé Rolling Eyes
Mr. Green
ps ik vind die duitse ook wel de tofste maar een beetje prijzig hé Rolling Eyes
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- red_devil
- Bijna verslaafd
Bericht

Als ik geld over heb, wil ik nog racing seats in mijn auto bouwen. Het hoeft van mij geneens Sparco te zijn. Hookers heeft ook hele mooie, met zwart en rood. Past precies bij mijn mini
Alleen hookers is een b-merk maar wel lekkere stoelen. Iemand ervaring met andere merken dan sparco?

Alleen hookers is een b-merk maar wel lekkere stoelen. Iemand ervaring met andere merken dan sparco?

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht

Das toch 1200 euro bij elkaar. Doe er 50 euro bij en je hebt authentieke nieuwe Works (Sparco Demon) stoelen bij JonkersSid schreef:voor 599 per stuk...

Je was me net 2 minuten voorMaaij schreef:Zelde prijs als de JCW als je ze bij Jonkers haalt

- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
true dat jonkers nu koopjes heeft liggen, maar dat is jonkers, en dat is ook ooit op
weet niet, ze zijn toch ietsie anders, maar wel zelfde model met in de leuning 2 gaten voor gordels etc.MINIJCW schreef:Als het dezelfde stoelen zijn qua model hoe kan je dan de een mooier vinden![]()
Het is ieder zijn eigen smaak natuurlijk
true dat jonkers nu koopjes heeft liggen, maar dat is jonkers, en dat is ook ooit op

Onze sponsors