Even voorstellen: Ashley

Stel je hier even voor.
Marcel Always Open
Cabrio-King

12 jan 2011, 23:45

welkom Ashley

Net op het forum en wat ken je ons al goed: :mrgreen:
Waarschijnlijk ga ik net zoals de meesten van jullie vele onnodige euro's uitgeven aan ditjes en datjes,
:mrgreen: :mrgreen:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Rein
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

18 jan 2011, 15:52

Ash schreef:Mijn naam is Ashley en ik woon samen met mijn vriendin in het centrum van Utrecht.
Ash schreef:
Floor-is schreef:Net aangemeld, nu al aan het modificeren!

Welkom, volgens mij een van de weinige dames hier en ik kan me er in vergissen, maar die zijn altijd welkom toch heren? ;)
Whahaha, oh jee... ik was er al bang voor; maar ik ben dus een mannetje :oops: ... komt door mijn naam. Denk bij mij maar aan de voetballer "Ashley Cole"! Eigenlijk komt de naam van een hele oude film "Gone With The Wind".
Ik dacht ook even, wow 2 lesbiennes en ook nog een mini, hoe mooi kan het leven zijn :mrgreen:

Toch welkom bij de club, ondanks dat je kerel bent 8) :mrgreen:
BMW 118d / Audi S3 8V / Cooper S Roadster
Gone: Peugeot 106 / R53 Pure Silver / R52 S Chili Red / Range Rover Evoque SD4 Dynamic
mikmak
One wheel wonder
One wheel wonder

20 jan 2011, 19:51

Grappig, iedereen hier weet feilloos de verschillen tussen alle Mini's, uitlaten, verlagingssetjes en dergelijke.
Maar dat hele man-vrouw gebeuren? Da's blijkbaar een stuk lastiger! (ik werd per abuis begroet als man)

Welkom, veel leesplezier en natuurlijk veel leuke en veilige kilometers in je Mini!

Terug naar “Who are U?”