Even voorstellen: Yvette
- Killer-Bee
- Mod virus alert!
- Locatie: Hulst
Bericht
Haha... Yvette heeft de Galllery ontdekt. Mooie omgeving! Blijf posten!
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
- Yvette
- Leerling Mini lid
- Locatie: Edmond, OK, USA
Bericht
Zoals het er uit ziet komen we deze (zomer) vakantie langs de Tail of the Dragon tussen Tennesee en North Carolina. Helaas niet tijdens de Mini-Meet, maar op onze 2012 West-Coast tour. Vorig jaar hebben we de oostkant gedaan (10.000 KM) dus nu de andere kant op een rondje. 6000 KM gepland, maar dat loopt altijd uit de hand.
Vanwege de bagage gaan we niet met de Mini, maar met ons werkpaard, de Audi A3 Sportback. Deze is afgelopen jaar flink onder handen genomen en naast een verlaging en dikke Eibach stabilisatoren ook motorisch getuned van 210 naar 325 PK dus het zal vast leuk worden.
Vanwege de bagage gaan we niet met de Mini, maar met ons werkpaard, de Audi A3 Sportback. Deze is afgelopen jaar flink onder handen genomen en naast een verlaging en dikke Eibach stabilisatoren ook motorisch getuned van 210 naar 325 PK dus het zal vast leuk worden.
Cooper S Hyperblue
- Yvette
- Leerling Mini lid
- Locatie: Edmond, OK, USA
Bericht
Dat kan mijn man je vertellen, ik zal hem laten typen
Het gaat om een Audi A3 Sportback 2.0 TFSI
Aanpassingen tot nu toe:
-Eibach Sportline verlaging 5,5 cm voor, 4,5 cm achter
-Eibach anti roll kit, voor was een ramp om in te bouwen!
-Spacers tussen 17" Audi LM, 12,5 mm voor, 17,5 mm achter
-APR RVS sport uitlaat 3" Diameter, Sport Kat
-APR/Carbonio sportluchtinlaat en filterelement
-K04 turbo (van de S3) aangepast door APR, past zonder aanpassingen aan auto
-S3 injectoren
-aangepaste benzinepomp van APR, 40% hogere opbrengst
-Chiptuning door APR, schakelbaar van:
origineel 210 pk
320 pk op Euro 95
325 pk op Euro 98
355 pk op 104 Octaan (Bijv de Duitse Aral Ultimate)
Nog op verlanglijstje:
-nieuwe koppeling (noodzaak, als het gebeurt, dan sportuitvoering)
-grotere intercooler van APR of Forge
-Quaife limited slip differential
En ja...hij is sneller dan de Mini

Het gaat om een Audi A3 Sportback 2.0 TFSI
Aanpassingen tot nu toe:
-Eibach Sportline verlaging 5,5 cm voor, 4,5 cm achter
-Eibach anti roll kit, voor was een ramp om in te bouwen!
-Spacers tussen 17" Audi LM, 12,5 mm voor, 17,5 mm achter
-APR RVS sport uitlaat 3" Diameter, Sport Kat
-APR/Carbonio sportluchtinlaat en filterelement
-K04 turbo (van de S3) aangepast door APR, past zonder aanpassingen aan auto
-S3 injectoren
-aangepaste benzinepomp van APR, 40% hogere opbrengst
-Chiptuning door APR, schakelbaar van:
origineel 210 pk
320 pk op Euro 95
325 pk op Euro 98
355 pk op 104 Octaan (Bijv de Duitse Aral Ultimate)
Nog op verlanglijstje:
-nieuwe koppeling (noodzaak, als het gebeurt, dan sportuitvoering)
-grotere intercooler van APR of Forge
-Quaife limited slip differential
En ja...hij is sneller dan de Mini

Cooper S Hyperblue
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Ja dat geloof ik wel dat hij sneller is dan de mini. maar mmoi lijstje hoor.
ik zou een topic aanmaken in 'Bevriende rides, je andere ride'
Denk dat meer forum mensen dit wel leuk zouden vinden om te lezen en te zien met wat foto's..
ik zou een topic aanmaken in 'Bevriende rides, je andere ride'
Denk dat meer forum mensen dit wel leuk zouden vinden om te lezen en te zien met wat foto's..


- Yvette
- Leerling Mini lid
- Locatie: Edmond, OK, USA
Bericht
Dat zal ik eens doen
er staat al een uitgebreide beschrijving op het Audiforum, dus foto's e.d. zijn er wel. De mini voelt, zelfs na alle aanpassingen aan de Audi, nog steeds stugger aan...en voor de aanpassingen was de Mini een tikkie sneller met accelereren
Plannen voor de Mini zijn alleen een grotere poelie op de lader en chippen, tenminste dat wil mijn man voor me laten doen. Ik vind hem nu al vlot genoeg.


Plannen voor de Mini zijn alleen een grotere poelie op de lader en chippen, tenminste dat wil mijn man voor me laten doen. Ik vind hem nu al vlot genoeg.
Cooper S Hyperblue
Onze sponsors