2x Mee eens .... zeker wat betreft de trim detailer van Megs, na één fikse regenbui is het verdwenen plus je houdt er zwarte strepen aan over ... heel fijn op een PWsammax schreef:dasty werkt wel op de plastic randen icm een wonderspons van de wibradan heb je alle trims zo weer schoon. je kunt de dasty dan 1:1 verdunnen.
daarna wel iets op de trims doen om ze weer te voeden want dasty ontvet redelijk sterk.
ik heb trim detailer van megs gebruikt, maar daar was ik niet zo tevreden over omdat dat na een regenbui of 2 weer weg is. ik heb nu Dodo Juice Tyromania op de trims (eigenlijk voor banden) en dat zit er nu een maand op en ze zijn nog steeds heel mooi zwart. je kunt ook Black Wow gebruiken dat blijft een maand of 6 zitten. maar dat is redelijk prijzig. en als je echt lang plezier wilt hebben van een product kun je Dodo Juice - Supernatural Satin Trim Sealant Kit gebruiken. die blijft er langer dan een jaar opzitten. is alleen ook redelijk prijzig en je moet de handleiding goed volgen.

Van de dealer is ook goed spul :
Onderhoudsemulsie voor kunststof van Original Mini CareProducts met artikelnummer 83 12 0 435 421
maar de volgende keer koop ik die van Dodo