In zijn topic staan veel foto's ervan...
Ze hebben overigens ook nog deze variant:

Voor de R56 hebben ze deze:

ben ik ook mee bezig 2 a panelen van een sloop auto en hobbyenMartijnGizmo schreef:Ja, zelf uit metaal maken, zoals marcel700 wil doen...speedy schreef:Hmm pasvorm is waardeloos zo te zienNiet op te lossen ?
Maar de vraag is natuurlijk: hoe zit dat? Ik ben wel benieuwd naar de hoogte tov de originele stoelen en de breedte voor grotere mensen...marcel700 schreef:[/url]
Thanks, dat klinkt hoopvol voor mijn 1,97m en 105kg...marcel700 schreef:@martijn heb nog niet egt van de stoelen kunnen genieten om er egt goed oordelen over te geven maar wat ik tot nu toe vindt is vooral wennen ben 185 75kg en heb nog ruimte over tussen zij kant van de stoelen![]()
Ik kom aardig bij deze maten in de buurt en kan niet anders zeggen dat de stoelen dan helemaal top zittenMartijnGizmo schreef:
Thanks, dat klinkt hoopvol voor mijn 1,97m en 105kg...Hoofdruimte heb ik genoeg, bij een meeting maar eens in een exemplaar met Sparco-stoelen plaatsnemen.
Daveke schreef:Ik ging noodgedwongen een keer terug van een Sparco naar OEM sport..
Ik reed een bcoht door, en dacht dat ik de stoel uit vloog..
Onze sponsors