Plasti Dip
- GreyCooperS
- Forum Junky
- PeterkePan
- 4 op een rij!
Bericht

ja toch iets of wat uitlegMaichel schreef:Die metalizers zijn ook wel erg gaaf trouwens.
Die filmpjes op dipyourcar zijn echt tof.

foto van ?Raj schreef:Heb het gisteren gekocht,
Vandaag de side scuttle's gespoten en de tankdop.
Raar spul maar wel lekker!
Of het makkelijk eraf te pulken is weet ik niet, ik ga er wel van uit, maar het werkt wel en is zeer snel overspuitbaar (voor die andere lagen) en snel uitgehard!
Ook kun je het makkelijk bijspuiten als er een beschadiging op is gekomen. Ik zou bijna zeggen dat het druiper-proof is.

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb gister ook ff op die dip your car .com gezeten. Best gaaf spul. Idd net wat sommige zeggen vooral die effecten met die metalizers zijn erg gaaf. Blijkt dat je je velgen er ook heel mooi mee kan doen. Dus ik weet al waar ik 550 euro op ga besparen denk ik. Ipv poedercoaten een dagje zelf eraan klooien denk ik.
Wel echt geniaal spul dit ja.
Wel echt geniaal spul dit ja.
- PeterkePan
- 4 op een rij!
Bericht
looks naaaice ! en zeker wel elke mini is dat waardig !Raj schreef:
Weet niet zeker of de mini waardig genoeg is om een SYR aan te maken
- PeterkePan
- 4 op een rij!
Bericht
mss valt er met die gasten wat te regelen
via die DipYourCar mss?Maichel schreef:Misschien wel een goed idee.MiniOneD schreef:groupbuy?
Maar dan wel in amerika denk ik want de nl leverancier kan een grote vraag denk ik niet aan
mss valt er met die gasten wat te regelen
Rota's?Maichel schreef:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Best wel een gaaf product. Ik heb wat filmpjes bekeken en dat moet lukken
ik ga in elk geval volgende winter de velgen ermee behandelen als extra bescherming...
Jammer dat de speciale kleurtjes alleen maar voor de pro-car-kit en de gallons beschikbaar zijn (voor hele auto's en niet voor alleen kleine onderdelen). Kleine onderdelen krijgen alleen maar van die standaardkleurtjes zwart/wit/grijs/camo enz.

ik ga in elk geval volgende winter de velgen ermee behandelen als extra bescherming...

Laatst gewijzigd door Marcel Always Open op 27 mar 2012, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja idd, ik doe mee!! Haha. Laat maar een shitload komen. Aangezien de nederlandse leverancier zonder zit. Alles wat over is komt heus wel op
haha. En dan oom meteen die metalizer en alles lijkt me. Busjes zijn daar iig een stuk goed koper als hier. Alleen verzendkoste kan een strop worden.

- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mooie BRG! Dat plastidip dus wel erg handig, n ik maar schuren / spuiten etc
Wielen zien er top uit. Ik had ze ongestraald liggen en wist wel dat het dik was, nu zien andere het ook. Mijn setje heeft iig ook een nwe eigenaar gevonden.
Groet, huib

Wielen zien er top uit. Ik had ze ongestraald liggen en wist wel dat het dik was, nu zien andere het ook. Mijn setje heeft iig ook een nwe eigenaar gevonden.
Groet, huib
Onze sponsors