Zaandam is oke
Hoi allemaal!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jaa is toch goed ik heb er geen leuke ervaring maar jij misschien wel hoop het wel voor je en nogmaals mooie parklaneGydo schreef:Als ik naar Zaandam rij kom ik langs Maaral Alkmaar. Dus een beetje onzin om door te rijden denk ik![]()
burn rubber not your soul

- Gydo
- 4 op een rij!
Bericht
Haha dank je, maar vertel is...franklyn85 schreef:Jaa is toch goed ik heb er geen leuke ervaring maar jij misschien wel hoop het wel voor je en nogmaals mooie parklaneGydo schreef:Als ik naar Zaandam rij kom ik langs Maaral Alkmaar. Dus een beetje onzin om door te rijden denk ik![]()

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Pffff das wel lang verhaal hoor maar Al het kort houden ik had problemen met me DSC pomp en koste volgens hun zo een 2000euro om te repareren en een tweedehands pomp was geen optie....
Dus ik eigenwijs tweedehandsje erin geZet en in zaandam latem hercoderen en die zeiden wat raar is geen enkel probleem..... Dat koste me totaal 150 voor de pomp en 90 euro inleren
Wat een naaiers ken je nagaan zelfse filiaal
Gydo schreef:Haha dank je, maar vertel is...franklyn85 schreef:Jaa is toch goed ik heb er geen leuke ervaring maar jij misschien wel hoop het wel voor je en nogmaals mooie parklaneGydo schreef:Als ik naar Zaandam rij kom ik langs Maaral Alkmaar. Dus een beetje onzin om door te rijden denk ik![]()
Pffff das wel lang verhaal hoor maar Al het kort houden ik had problemen met me DSC pomp en koste volgens hun zo een 2000euro om te repareren en een tweedehands pomp was geen optie....
Dus ik eigenwijs tweedehandsje erin geZet en in zaandam latem hercoderen en die zeiden wat raar is geen enkel probleem..... Dat koste me totaal 150 voor de pomp en 90 euro inleren

- Gydo
- 4 op een rij!
Bericht
Apart zeg maar. Ik zal dan allebei de filialen maar om een prijs gaan vragen straks
Hopelijk scheeld het mij dan ook 1750 euro!
franklyn85 schreef:Gydo schreef:Haha dank je, maar vertel is...franklyn85 schreef:
Jaa is toch goed ik heb er geen leuke ervaring maar jij misschien wel hoop het wel voor je en nogmaals mooie parklane

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha dat zal wel mee vallen ergens in mijn topic staat het hele verhaal helaas komt dit te vaak voor onder dealers

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Gydo!
Mooie mini heb je gekocht!
Veel plezier hier op het forum, en geniet er van!
Groet,
Mark
Mooie mini heb je gekocht!
Veel plezier hier op het forum, en geniet er van!

Groet,
Mark
Onze sponsors