dat klopt ik was op dwah , ik heb geen sticker besteld voor vooraan enkel voor de beltline en mijn zwarte koplamp ringen zijn ook besteldlombardi schreef:ik dacht al dat ik die gezien had tijdens driving with a heart. mooie mini man en speciaal kleurtje.
voor vooraan heb je een sticker besteld zeker? zou ik ook even mogen weten waar?
omdat ik dacht dit gelezen te hebben op een foto van FB die in een map van DWAH stond :-)koemans schreef:dat klopt ik was op dwah , ik heb geen sticker besteld voor vooraan enkel voor de beltline en mijn zwarte koplamp ringen zijn ook besteldlombardi schreef:ik dacht al dat ik die gezien had tijdens driving with a heart. mooie mini man en speciaal kleurtje.
voor vooraan heb je een sticker besteld zeker? zou ik ook even mogen weten waar?
Oranje-bruinige panda, telt dat ook?koemans schreef:smaken verschillen heFloor-is schreef:Hmmm dat vind ik persoonlijk dan weer minder. Als je die nu in de carosseriekleur had gedaan, dan had je minder 'pandalook' gehad. Wel mooie wagen verder!!
(zijn er oranje panda's oO
Onze sponsors