De wachttijd bij de Disney attracties? Of de wachttijd op je R53?dqs23 schreef:dan lijkt de wachttijd minder lang![]()

mooi bakkie

Beidefrankie schreef:De wachttijd bij de Disney attracties? Of de wachttijd op je R53?dqs23 schreef:dan lijkt de wachttijd minder lang![]()
![]()
![]()
mooi bakkie![]()
sander_r53 schreef:Filter aangepast:
Deel 2 van de luchtfilter-mod:
Een soldeerbout is altijd handig
En een beetje kit
Gat parafanplaat. Hier nog te klein
Resultaat: Een custom K&N hybrid airbox
thanks, das zeker een optie, leuke zondag middag klusje en zo te zien goed te doen. Ik twijfel nog welke CAI ik wil:BMX schreef:Het K&N-filter kan je in je airbox bouwen als je wilt
Sounds like a plan Rob. Heb morgen standby dienst dus ben gewoon thuis tot 16uur en de kids zijn 's middags naar de kerk. Of na 16uur kom ik bij jouw kan ook, app het maar.mushrop schreef:DaveF of standaard JCW. Maar dat had je al via de app laten weten![]()
Binnenkort even meeten gozer, kun je het even horen. Ik heb DaveF
Ik heb op de grijze de Cravenspeed: geniaal geluid werkelijk! (De Alta is ongeveer vergelijkbaar verwacht ik)dqs23 schreef:thanks, das zeker een optie, leuke zondag middag klusje en zo te zien goed te doen. Ik twijfel nog welke CAI ik wil:BMX schreef:Het K&N-filter kan je in je airbox bouwen als je wilt
Cravenspeed, Alta, M7 of DIY. Momenteel neig ik naar de Alta puur omdat ik veel goede reviews hier en daar heb gelezen en vooral de mooi sound er uit komt, maar de cravenspeed vind ik wel mooiere oplossing ivm de mooie glasplaat en als die net zo goed en mooi klinken als de alta dan is me keus gemaakt denk ik. Graag jullie advies. Wat is zoek is dezelfde sound ik had bij Typhoon, mooi donkere geluid bij gas geven. PK winst maak me niet zoveel uit, die haal ik wel ergens anders vandaan.
Onze sponsors