gave clubman.
veel plezier ermee.
die heb ik al een tijdje te koop zien staan.
maar wel knappe optie en al mooi aangekleed.
ik weet dat die van stafke indertijd mooi klonk onder de zijne maar wat er onder zit weet ik niet.
grtz
build n°3 : LB Clubman S SOLD
- pocket rocket
- Bijna verslaafd
- Kenny Cooper
- Mod virus alert!
Bericht
@ Kimi100 : ja heb al velgen in gedachte , rotiform nue of sparco asseto gara.
Maar in begin gaan mijn zwarte jcw velgen erop die nu op de Dooper staan.
Heb ook al een evolve downpipe , en die miltek zou nog een leuke toevoeging zijn.
De nm engineering en alta dempers vind ik ook wel mooi , maar kan je enkel via USA bestellen en shipping is al duur +
Heb totaal geen idee wát er nog aan douanekosten en dergelijke gaat bijkomen
Maar in begin gaan mijn zwarte jcw velgen erop die nu op de Dooper staan.
Heb ook al een evolve downpipe , en die miltek zou nog een leuke toevoeging zijn.
De nm engineering en alta dempers vind ik ook wel mooi , maar kan je enkel via USA bestellen en shipping is al duur +
Heb totaal geen idee wát er nog aan douanekosten en dergelijke gaat bijkomen
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Stafke had zijn demper ervan tussen gehaaldpocket rocket schreef:gave clubman.
veel plezier ermee.
die heb ik al een tijdje te koop zien staan.
maar wel knappe optie en al mooi aangekleed.
ik weet dat die van stafke indertijd mooi klonk onder de zijne maar wat er onder zit weet ik niet.
grtz

- Kenny Cooper
- Mod virus alert!
Bericht
zit hier dus dik af te tellen, dus kan ik al wat spullen van de dooper afhalen.
eerste mods voor de clubman liggen al klaar en evolve downpipe en pianoblack dashboard panelen zijn onderweg.
zaterdag gaat ook de cobra evo-r set eraf alsook de H&R spcacers en dus kan de clubman wat dichter tegen de grond en wat breder geschouderd staan

eerste mods voor de clubman liggen al klaar en evolve downpipe en pianoblack dashboard panelen zijn onderweg.
zaterdag gaat ook de cobra evo-r set eraf alsook de H&R spcacers en dus kan de clubman wat dichter tegen de grond en wat breder geschouderd staan

- Kenny Cooper
- Mod virus alert!
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zozo daar wordt op rap tempo een hoop aan versleuteld
Gaat wel allemaal erg mooi staan zeker die andere wielen en verlaging gaan een groot verschil maken. Ik vrees alleen wel voor je MF stuur, want aan de inlegjes op de foto te zien zitten daar geen knoppen op. Gebruik je deze nooit?

- Kenny Cooper
- Mod virus alert!
Bericht
Ja de cobra's passen op de clubman.
En de carbon stuurkapjes gaan waarschijnlijk in de veroop, ik ga trachten ze aan te passen maar ben niet zeker dat het gaat lukken
En de carbon stuurkapjes gaan waarschijnlijk in de veroop, ik ga trachten ze aan te passen maar ben niet zeker dat het gaat lukken
Onze sponsors