Eerst maar een update. Wat ik nog niet gemeld had is dat de hogedruk brandstofpomp inmiddels ook vervangen is. Op een gegeven moment begon hij minder soepel te starten, en na 100 meter te bokken. Weer een paar honderd meter verder en hij schoot in de noodloop. Check Engine lampje ging ook aan. Met de Torque app de fouten uitgelezen wat duidde op de HPFP. Na wat meer testrijden met daarbij de brandstofdruk in de gaten houden, op eBay een nieuwe PSA pomp besteld voor 350 euro. Toch bijna de helft van wat de Mini dealer rekent...
Ding vervangen en liep weer prima.
Ook wat positieve ontwikkelingen.
Na het walnootstralen is het motortje echt losgekomen. Als je volgas geeft bij 3000 - 4000 toeren vliegt ie! Heerlijk

Verder heb ik maar eens de aangetaste mistlampen vervangen. Het chroom van de reflectoren was helemaal aangetast en uitgeslagen.
Op eBay voor een prikkie een net tweedehands paar gescoord. Iedereen wil van die mooie led-ringen natuurlijk

Voor aan de linkerkant is dat nog best een k-klusje. Het ruitesproeiertankje zit in de weg, maar ze zitten erin! Ik ben er weer blij!

Nou ja, ik was weer blij. Het volgende klusje dient zich alweer aan...

Beide codes vewijzen naar de thermostaat. Die was inderdaad nog niet vervangen...