Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
lijkt mij vreemd.JeffreyRS schreef:Tip: Als je voor de achterlichten de complete set koopt (units, ringen en blackline richtingaanwijzers) ben je goedkoper uit dan wannneer je enkel de units los koopt.
Jeffrey als dit 180 euro scheelde dan heb je dus maar 80 euro voor hele set betaaldJeffreyRS schreef:Is inderdaad een beetje vreemd, maar i shit you not.
Ik krijg de link van ekris niet gekopieerd, maar dit zijn de onderdeel nummers. Is afhankelijk van wat voor bumper je hebt:
- 63212221487
- 63212320380
Scheelde mij iets van 180 euro.
Al vind ik persoonlijk de blackline ringen meer richting donkergrijs gaan i.p.v. echt zwart op mijn midnight black lak. Ik kan ze dus alsnog in de juiste kleur laten spuiten...
Nee dit is echt 100% waar!!!! Ik heb zelf ooit losse lampen gekocht. Je kunt veel beter de set incl knipperlichten en lijsten kopen. Is iets meer dan 1 enkele lamp.....speedy schreef:lijkt mij vreemd.JeffreyRS schreef:Tip: Als je voor de achterlichten de complete set koopt (units, ringen en blackline richtingaanwijzers) ben je goedkoper uit dan wannneer je enkel de units los koopt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Onze sponsors