Wat Fred zegt. De fun die de GP kan bieden kun je bij weinig auto’s vinden of er moet echt serieus geld bij.
Snap Eugene wel zijn overstap... iets onhandiger met roadtrips maar op circuit bizar.
Mini Cooper R53 GP1
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- MiniG043
- Nieuwsgierig
Bericht
En qua onderdelen heb ik alles nog. Elk origineel onderdeel ligt op zolder stoelen velgen, enz voor als die terug naar origineel zou willen. Als die ooit is verkocht zou worden
En wat je zegt ja je kan er zo goed mee spelen, heb zelf nooit in een F serie gereden dus kan er weinig over zeggen heb wel in de GP2 gereden maar die is nog compleet stock.
En zat met hetzelfde qua wat je kunt kopen ik kwam van een ST af met 200 pk.
Maar dit is een compleet ander kaliber qua auto.
Je hebt de nodige KM's wel gemaakt haha er van genoten dus
Alleen er is 1 probleem heb maar 3 velgen eentje is in gebruik genomen.
https://flic.kr/p/2crU2Aa
En ja hij is nu gewoon, qua looks zeker af zullen nog wat kleine dingen aan gebeuren alle details maken iets uit.
Re: Mini Cooper R53 GP1
Hij word zeker wel eens uitgelatenniekcarfreak schreef: ↑27 okt 2018, 11:59Ik wist het niet meer precies maar ik heb deze GP al eens live gespot toen ie nog van Eugene was dan.
Heb er zelfs een foto van.![]()
Zag er toen al heel goed uit en nu waarschijnlijk nog mooier.![]()
Heb je de originele GP wielen er ook bij?
Prachtig hoe deze vertroeteld wordt maar ik hoop dat je hem af en toe ook eens lekker uitlaat?!![]()
Ik heb de mijne begin 2013 gekocht met 112.500km en nu staat de teller op =/-202000km.
Er was een heel topic over mijn GP maar helaas is dit verdwenen tijdens een van de laatste crashes van dit forum.![]()
Blijft een heerlijke auto om te rijden, meer rijdersauto dan onze F JCW vind ik. Voor dagelijks gebruik biedt de F wel meer luxe en comfort.
Af en toe na 6 jaar GP kijk ik wel eens voor iets anders maar alles wat ik eventueel leuk vind kost een duit meer en dat heb ik er (nog) niet voor over.

En qua onderdelen heb ik alles nog. Elk origineel onderdeel ligt op zolder stoelen velgen, enz voor als die terug naar origineel zou willen. Als die ooit is verkocht zou worden

En wat je zegt ja je kan er zo goed mee spelen, heb zelf nooit in een F serie gereden dus kan er weinig over zeggen heb wel in de GP2 gereden maar die is nog compleet stock.
En zat met hetzelfde qua wat je kunt kopen ik kwam van een ST af met 200 pk.
Maar dit is een compleet ander kaliber qua auto.
Je hebt de nodige KM's wel gemaakt haha er van genoten dus

Alleen er is 1 probleem heb maar 3 velgen eentje is in gebruik genomen.

https://flic.kr/p/2crU2Aa
En ja hij is nu gewoon, qua looks zeker af zullen nog wat kleine dingen aan gebeuren alle details maken iets uit.
- MiniG043
- Nieuwsgierig
Bericht
Pff ja wat een ding, dat is wel een paar tandjes hoger, GP is gewoon fun en zal nu niet zo snel iets kunnen opnoemen wat zo stuurt in die klasses qua auto's spulletjes van nu zijn prima bij te houden of voor te blijven.louisvdd76 schreef: ↑27 okt 2018, 12:39Wat Fred zegt. De fun die de GP kan bieden kun je bij weinig auto’s vinden of er moet echt serieus geld bij.
Snap Eugene wel zijn overstap... iets onhandiger met roadtrips maar op circuit bizar.

- MiniG043
- Nieuwsgierig
Bericht
Toch weer een kleine update.
Naar dat ik altijd al wat miste op de GP qua bestickering werd het tijd om maar eens naar 13th concepts te gaan.
Samen met Rajko wat rond gekeken te hebben en wat gegoogled te hebben. Hadden we Iets gevonden dat er netjes op paste en toch niet teveel was.
Vind het zelf een geslaagde look nu, past ook wel bij het totaal plaatje
Heb ook al de Side Skirts met X-Peel folie laten beplakken dus die blijven ook als nieuw de komende jaren.
DSC_0149 by Glenn jaaa, on Flickr
DSC_0148 by Glenn jaaa, on Flickr
DSC_0147 by Glenn jaaa, on Flickr
DSC_0146 by Glenn jaaa, on Flickr
De een kan het waarderen de ander niet
qua smaken verschillen we gelukkig.
Naar dat ik altijd al wat miste op de GP qua bestickering werd het tijd om maar eens naar 13th concepts te gaan.
Samen met Rajko wat rond gekeken te hebben en wat gegoogled te hebben. Hadden we Iets gevonden dat er netjes op paste en toch niet teveel was.
Vind het zelf een geslaagde look nu, past ook wel bij het totaal plaatje

Heb ook al de Side Skirts met X-Peel folie laten beplakken dus die blijven ook als nieuw de komende jaren.

De een kan het waarderen de ander niet

Laatst gewijzigd door MiniG043 op 31 okt 2018, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- Minimaastricht
- Mod virus alert!
Bericht
Ik vind het geslaagd Glenn.... Thumbs up!
Laat de zomer van 2019 maar komen.
Laat de zomer van 2019 maar komen.
- robertok
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht Mijn R53 JCW -SYR

Super dik Glen!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk

- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- MiniG043
- Nieuwsgierig
Bericht
maar wel dat gene voor het beschermen van steenslag enz.
Ja dat zelfde soort spul, weet niet of het van xpeel is

- MiniG043
- Nieuwsgierig
Bericht
Zelf ook zeer tevreden met de looks precies genoeg! Staat hem prima zo
- Ivo
- Volledig MINI minded!
-
ha
Bericht