(En dan misschien nog een downpipe (heeft iemand er nog eentje liggen ?) etc., etc. Volgend mij ben je nooit klaar met een mini

Groeten, P@
Spacers (16mm Minispeed) zitten er onder en het is "subtiel vet"Daniel_S schreef: ↑27 mar 2022, 23:28Lekker bezig met modden. Benieuwd naar de foto’s.
Ik rij een R53 (eerste gen) en heb spacers. Vind het zelf een stuk beter.
Het is wel afhankelijk van de er waarde van de velgen welke spacers je gebruikt.
Mijn velgen hebben er 52 en heb 12mm spacers. 16 zou mogelijk ook nog passen, maar ik vind dit genoeg. Vergeet dan ook niet de langere bouten![]()
Kevin,
Dit heb ik inderdaad op internet voorbij zien komen. Ik dacht dat hij er mee gestopt was. Ik zal eens een berichtje sturenSchroefie schreef: ↑21 apr 2022, 22:07Kevin,
ik heb de Autool X60 ook met bracket besteld in Spanje bij Francisco Montero. Heten toen nog zo iets van GiroPro 3D design maar ze hebben nu een Faceboek pagina genaamd: Gauge pop mini.
Je krijgt een Autool X60 ingebouwd in een ventilatie bracket en OBD kabel. Je ventilatie binnenwerk verwijderen, 2 clipjes overzetten en weer inbouwen. Kosten met verzending waren toen iets van 70€. Er was veel vraag naar dus hij had nadat ik hem besteld had en meerdere mensen zoiets wilde hebben een wachtlijst. Geen idee hoe dat nu is.
Voor het geld een prima tool, ik heb altijd de olie temp, koelvloeistof temp en accu spanning gedisplayed.
IK heb hem links in de ventilatie zitten, zie foto. Niet al te scherpe foto maar op de fb pagina staat genoeg voorbeelden/foto's/info
Gr. Milco
Onze sponsors