Mooie wagen
GRTS Danny
R56 Cooper S LaserBlue (laatste foto!, pag.10)
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De eerste mod gaat eraan komen
! Laatst las ik hier op het forum over de aanbieding van JCW tuningkit bij Timmermans. Vervolgens heb ik de test op Motoringfile gelezen, waar ze behoorlijk positief over de kit waren.

Wat mailwisseling gehad met Timmermans en vandaag is de bestelling rond gemaakt. Als de spullen op tijd worden geleverd (duurt 10 tot 14 dagen), wordt de kit op 8 oktober as. ingebouwd. Ze hebben de auto 1 dag nodig, ik moet er alleen dan wel al om 07.45 uur zijn
!!. Daarvoor moet ik wel erg vroeg mijn bed uit, want het is toch effe een stukkie rijden (ruim 200 km
) ! Kan ik in ieder geval al een goede vergelijking maken. Uiteraard laat ik weten hoe de eerste ervaringen zijn en maak ik wat foto's als de kit is gemonteerd.

Wat mailwisseling gehad met Timmermans en vandaag is de bestelling rond gemaakt. Als de spullen op tijd worden geleverd (duurt 10 tot 14 dagen), wordt de kit op 8 oktober as. ingebouwd. Ze hebben de auto 1 dag nodig, ik moet er alleen dan wel al om 07.45 uur zijn

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Andere software

Een ander luchtfilter

Een sportuitlaat

Het totaal moet ervoor zorgen dat de MINI naar 192 pk gaat en meer koppel heeft. Hieronder de datasheet:

Gr.
Jan
De kit houdt het volgende in:wat houd de kit allemaal in?
Andere software

Een ander luchtfilter

Een sportuitlaat

Het totaal moet ervoor zorgen dat de MINI naar 192 pk gaat en meer koppel heeft. Hieronder de datasheet:

Gr.
Jan
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zou nog steeds een paar foto's van mijn interieur plaatsen. Hier alvast een paar avondfoto's van mijn dashboard.

Ik heb er ook eentje van de Xenonlampen gemaakt. Ziet er best wel ingenieus uit zo'n lamp

Ik heb er ook eentje van de Xenonlampen gemaakt. Ziet er best wel ingenieus uit zo'n lamp

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dankjewel! Tuurlijk mag je weten wat het kost. Ik laat het via Timmermans in Kaarst (Dtsl.) doen, zij hebben een introductieaanbieding van EUR 1.660,-- inclusief montage. De aanbieding geldt tot eind oktober. Een behoorlijk verschil met de prijzen hier ! Dat verschil is mij wel een ritje waard, plus dat het natuurlijk geen straf is om een lange rit in een MINI te maken
!.
Op Ebay staat hun aanbieding beschreven: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... refitem=15
Mooie foto's! Mag ik vragen wat je betaald hebt voor die JCW tuning kit? De dealer vraagt er 2000,- voor incl montage
Dankjewel! Tuurlijk mag je weten wat het kost. Ik laat het via Timmermans in Kaarst (Dtsl.) doen, zij hebben een introductieaanbieding van EUR 1.660,-- inclusief montage. De aanbieding geldt tot eind oktober. Een behoorlijk verschil met de prijzen hier ! Dat verschil is mij wel een ritje waard, plus dat het natuurlijk geen straf is om een lange rit in een MINI te maken

Op Ebay staat hun aanbieding beschreven: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... refitem=15
Onze sponsors