Dan komt er ook bij dat hun opgegeven waarden representatief zijn. Als ze zeggen dat je kar 230 pk heeft dan is dat ook zo, als het niet meer is ... Ik zeg niet dat beek zijn opgegeven waarden niet haalt he ...
Het is alleen ook leuk om weten dat ac een heel erg betrouwbare tuner is
AC Schnitzer Clubman
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
maar ja, de prijs...
Ik ken iemand met een 120d van voor de facelift met 163 pk af-fabriek, heeft na 80.000 km een AC S. bakje laten plaatsen en is er supertevreden van. Totaal geen problemen!Fred schreef:Dan komt er ook bij dat hun opgegeven waarden representatief zijn. Als ze zeggen dat je kar 230 pk heeft dan is dat ook zo, als het niet meer is ... Ik zeg niet dat beek zijn opgegeven waarden niet haalt he ...
Het is alleen ook leuk om weten dat ac een heel erg betrouwbare tuner is
maar ja, de prijs...
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
Hopelijk weet de importeur iets meer na een paar weken.
Minstens 1000 euro voor die ECU denk ik.. maar we zullen zienOlaf schreef:@William Blake, waar moeten we ongeveer dan aan denken?? qua kosten?
Gr. Olaf
Hopelijk weet de importeur iets meer na een paar weken.
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
is dit voor de ECU tuning alleen? of voor de volledige kit? (ophanging, uitlaat, ..etc)
Hans schreef:Ik heb hier een duitse test van 3 getunende Mini oa de 2008 Schnitzer R56
Kost.. schrik niet! €3261,- leistungssteigerung!
Succes![]()
Komt trouwens wel als beste eruit!

- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
"we hebben de nodige info gekregen van AC Schnitzer ivm de Cooper S tuning. De performance upgrade komt op 4799€, gemonteerd! Je kan ook de nodige info vinden in de bijlagen ivm de vermogenstoename verspreid over de t/min!"
met sportknop 285 Nm, zonder 265 Nm
pk's blijven 226 of 166 kw
met sportknop 285 Nm, zonder 265 Nm
pk's blijven 226 of 166 kw
- William Blake
- Bijna verslaafd
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
Misschien handig om te weten is dat AC S niet te zot doet met het koppel, max 285 Nm... dus die versnellingsbak wordt gespaard
Hoe ver staan zij?Hans schreef:Pfff! Wat een prijs zeg! Ik wacht wel ff op Beek (moet ik toch wel)
Misschien handig om te weten is dat AC S niet te zot doet met het koppel, max 285 Nm... dus die versnellingsbak wordt gespaard
Onze sponsors