Knipperen xenon lamp?

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2008, 23:21

denizg schreef:ARG! Ik heb dit keer OEM MINI Xenon units die knipperen..

Heb dus zojuist mijn huidige koplampen vervangen met OEM MINI facelift xenon units. Als ik ze aanzet zonder de motor aan te zetten doen ze het prima. Maar zodra ik de motor ook start beginnen ze te knipperen.... ARG!

In alle zoekresultaten wordt er enkel over after market xenons gesproken... dus hierbij ff nieuwe topic?

Moet ik even langs de dealer om dit software-matig in te stellen ofso? Confused
Als je hiervoor halogeen lampen had is het niet vreemd, gewoon even naar de dealer om de software naar xenon om te laten zetten.
Als je hiervoor xenon pre-facelift had is het niet goed, ze zouden het in dat geval meteen goed moeten doen.
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2008, 23:26

Thanks Ralph-cooper,

Inderdaad, ik had hiervoor gewoon halogeen lampen. Inmiddels via wat zoekresultaten ook wat wijzer geworden. Moet dus even langs de dealer.

Enig iedee of de dealer moeilijk doet als je hiervoor even langsgaat zonder afspraak? Geen iedee of dit lang duurt dat omzetten naar xenon.. Vervelende is dat ik namelijk maandag met de auto op reis ga :S Dus morgen enige kans om bij de dealer langs te gaan! Of moet je echt een afspraak hiervoor hebben :S

Maar vreemd dat ze het zonder promlemen doen als de motor uit staat.. :s
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2008, 23:49

Ik heb helaas geen idee hoeveel tijd hij aan de computer moet hangen.
Maar ik denk niet dat de gehele SW opnieuw ingelezen moet worden, dus denk dat het minder dan een uur kost. Hoop voor je dat ze dit morgen willen/kunnen fixen.
MoNkToNk
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 jul 2008, 12:05

denizg schreef:Thanks Ralph-cooper,

Inderdaad, ik had hiervoor gewoon halogeen lampen. Inmiddels via wat zoekresultaten ook wat wijzer geworden. Moet dus even langs de dealer.

Enig iedee of de dealer moeilijk doet als je hiervoor even langsgaat zonder afspraak? Geen iedee of dit lang duurt dat omzetten naar xenon.. Vervelende is dat ik namelijk maandag met de auto op reis ga :S Dus morgen enige kans om bij de dealer langs te gaan! Of moet je echt een afspraak hiervoor hebben :S

Maar vreemd dat ze het zonder promlemen doen als de motor uit staat.. :s
Dit is een kwestie van een paar minuten. Maar waarschijnlijk rekenen ze er wel veel tijd voor :(
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 jul 2008, 12:52

Ben net bij 2 BMW dealers geweest........ WAT EEN ONGELOVELIJKE K*T gasten zijn dat toch jesus. Ik krijg gewoon bijna 4 verschillende verhalen to horen... godver..

Het hele verhaal tik ik nog wel.. :evil: :evil: :evil: :evil: :s :s
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 nov 2008, 15:39

Mijn xenon lamp is nu ook aan het knipperen gegaan. Als ik de auto op contact zet knippert de lamp 3 keer en als ik de auto dan staart knippert ie ook weer en gaat ie uit. Dit al een paar keer gehad. Vandaag deed hij het wel weer goed.
Ben benieuwd morgen.

Maandag gaat hij iig naar de garage om uit te laten zoeken wat er aan de hand is. Mochten ze daar vinden wat er aan de hand is zal ik dat hier ook even neer zetten. Hopelijk is het niet de starter want dat zijn prijzige dingen.....
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

17 nov 2008, 00:22

Das jammer, misschien is alleen de lamp kapot of heb je er al een ander in zitten?
Ik ben benieuwd of het dan de , ik heb ook nog zo'n defecte lampunit liggen.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 jan 2009, 11:44

Met een andere lamp was het knipperen opgelost.
dragons1986
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

Xenon lampen knipperen

24 feb 2010, 11:44

hallo ik heb vandaag xenon lampen ingebouwd en ja het is te raden anders open ik dit niet
nu heb ik een gekloot met de lampen beginnen na een tijdje te knipperen en vallen uit of ik doe me licht uit en weer aan en dan valt dr een van de 2 meteen uit
en de andere knippert en valt ook uit

iemand een id wat dit kan zijn???

alvast hartelijk dank
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 feb 2010, 11:58

De dealer moet ze dan even programmeren zodat ze het gaan doen. Even langs de dealer en laten programmeren dus!

Succes
dragons1986
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

24 feb 2010, 14:29

wat kost dat ong weet je dat ook misschien????
dragons1986
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

24 feb 2010, 14:42

nou ik had net van poelgeest aan de lijn uit amstelveen en die gaven een kort maar krachtig aantwoorden op wat ik zei
1e het is niet toegestaan voor de apk
2e hun hebben het niet geleverd het is imitatie dus hun helpen je dr ook niet bij

nou ik bel nog verder
dragons1986
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

24 feb 2010, 14:51

bmw dealer 2
het zou nog een hele klus worden volgens hun en ze weten niet eens of het wel kan nou dat gaat dus goed en volgens hun zouden dr ook regel units vervangen moeten worden ik snap niet dat anderen het wel kunnen en dat het wel werkt en dan bij mij weer niet
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 feb 2010, 18:49

Gewoon een universeel bedrijf op zoeken met een bosch computer die het kan programmeren.
Dealers zijn veel te duur, willen je alleen maar helpen als het hun uitkomt....en dan ook nog eens dik verdienen....
minipino
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 feb 2010, 19:23

Als het geen oem xenons zijn, even een kabeltje terwaarde 29 euro er tussen gooien. En klaar is klara.

zoiets dus klikerdeklik

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”