...gisteren (woensdag) bij de dealer geweest...zijn namelijk de MINI aan het rijklaar maken.
Heb wat foto's (slecht licht maar goed) op pagina 1 gezet.
Morgen (vrijdag) ga ik hem halen...
Toevallig ben ik heel het aankomende weekend op pad...
Het was eindelijk zover! Vrijdagochtend bij Breeman op de stoep om, na ongeveer vier maanden wachten, mijn Cooper S te halen. Helemaal blij natuurlijk…..toevallig stond op de kalender dat ik dit weekend in de omgeving van Arnhem/Oosterbeek zou zijn dus gelijk een mooi ritje.
Onderstaand wat foto’s van het eerste buitenspelen….
Mag alleen nog niet boven de 4500/5000 toeren uitkomen de eerste 2000 KM dus maar braaf aan gehouden. De Sportstand ook maar even gelaten voor wat het is…Nu (zondagavond) zit ik nog met een Bigsmile op de bank…twee keer de A12 en vandaag overdag door de Hoge Veluwe naar het Kroller Muller museum…hihihi lekker heuvelachtig en bochtjes draaien.
De eerste dagen met de DS ben ik ieder geval helemaal blij…..
Mooie wagen Walter.
Peet snapte gisteren niet dat ze de deur niet open kreeg en kwam er toen pas achter dat ze probeerde in jouw auto te stappen !
Als je me je emailadres pmt dan mail ik je de foto's vd Beekdag.
Ziet er heel goed uit Walter, zal hem vast nog wel is in het echt zien bij Breeman en anders wel gewoon in de buurt. Mooie velgen trouwens Snap je nu waarom ik ze zwart heb gespoten
En mijn kabeltjes mag je dan wel is een ander keertje zien want precies dit weekend moest ik ziek worden dus kon niet bij de Beek meet zijn