HEADSHOT...coendek schreef:Daantje schreef: @ Marss ik zie mezelf niet staan![]()
brilletje nodig?

(wind meegerekend he)
HEADSHOT...coendek schreef:Daantje schreef: @ Marss ik zie mezelf niet staan![]()
brilletje nodig?
zat zijn mini daar mee in????MaVaEe schreef:Ik wist niet dat jij in de prullenbak zat met een sniper Coen!
inderdaad FEESTJE...Blont-007 schreef:Shadow_Breaker schreef: en antwoord staat al online zene![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:)):)):))
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je ook weer dat ze het doenMaVaEe schreef:Ik snapte er al geen reet van dat er opeens weer 2 MINI's achter me reden!![]()
Maargoed paar stukken weer lekker aso gereden en nog harder moeten remmen soms!
hahaha, zou nog een goeike zijn, of kan matti da ni vragen?MaVaEe schreef:Tja anders moeten we reclamegeld gaan vragen he!m4TTi schreef:Gelukje dat je mijn mini enkel stukje voorkant en achterkant ziet,
meer hoeft men niet te zien
was wel een fijne bedoening
tot de volgende
Promo voeren in Nederland hmmmShadow_Breaker schreef:hahaha, zou nog een goeike zijn, of kan matti da ni vragen?MaVaEe schreef:Tja anders moeten we reclamegeld gaan vragen he!m4TTi schreef:Gelukje dat je mijn mini enkel stukje voorkant en achterkant ziet,
meer hoeft men niet te zien
was wel een fijne bedoening
tot de volgende
dan kan hij nog een paar mods uitvoeren
Zo moet da se.m4TTi schreef:Promo voeren in Nederland hmmmShadow_Breaker schreef:hahaha, zou nog een goeike zijn, of kan matti da ni vragen?MaVaEe schreef:
Tja anders moeten we reclamegeld gaan vragen he!
dan kan hij nog een paar mods uitvoeren![]()
en dan op kosten andere veertjes en een paar xenons
Shadow_Breaker schreef:HEADSHOT...coendek schreef:Daantje schreef: @ Marss ik zie mezelf niet staan![]()
brilletje nodig?
![]()
![]()
![]()
(wind meegerekend he)
Onze sponsors