
Mijn JCW Clubman / HiGgiN5, winterbanden 205 50 17 no wheelg
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Voorhout
Bericht
Wielen gaan mooi staan Ben
Zeker in combinatie met je dak.
Wat de hoogte betreft, ik heb hier Eibach veren voor de Clubman liggen voor weinig

Zeker in combinatie met je dak.
Wat de hoogte betreft, ik heb hier Eibach veren voor de Clubman liggen voor weinig

- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
met alle respect, maar zoveel stelt een JCW sportpakker niet voor. Eibach veren is al een stuk beter. Maar een schroefset is idd de beste optie.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
waarom zit je strut dan in de weg? Wel een goede reden om dat ding te wieberen, zorgt alleen maar voor onderstuur.
Eibach zijn een stuk progresiever, dus dat hoeft met een trekhaak/aanhanger geen probleem te zijn.
Met een schroefset zou je dus op momenten dat je er iets achter hangt gewoon kunnen volstaan met iets omhoog schroeven aan de achterzijde. Dat is vrij simpel te bereiken aan de achterkant.
Maar uiteraard moet je doen wat je zelf wilt.
Eibach zijn een stuk progresiever, dus dat hoeft met een trekhaak/aanhanger geen probleem te zijn.
Met een schroefset zou je dus op momenten dat je er iets achter hangt gewoon kunnen volstaan met iets omhoog schroeven aan de achterzijde. Dat is vrij simpel te bereiken aan de achterkant.
Maar uiteraard moet je doen wat je zelf wilt.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
een beetje aanlopen kan geen kwaad hoor, daar hoef je hem niet voor omhoog te draaien. Maar ik snap wel je dillema, alleen zou ik er niet een te groot probleem van maken.
Ik zou een goede schroefset en wegligging + looks belangrijker vinden dan een strut die niks toevoegd.
Ik zou een goede schroefset en wegligging + looks belangrijker vinden dan een strut die niks toevoegd.

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Voorhout
Bericht
Met de Eibach-veren staat-ie aan de voorkant nog relatief hoog zodat je geen last hebt van drempels, kuilen en ander ongemak (ruime ervaring met het Belgische wegdek
). Diverse fotovoorbeelden in mijn SYR.
Achter is een vouwwagen geen enkel probleem, tenzij je de kogeldruk flink gaat overschrijden
In vakantietrim was de Clubman altijd flink beladen met vakantiebagage, dakkoffer en drie honden achterin.
Omhoog en omlaag is met die veren dus niet nodig.
Maar schroefset is mooier als je echt laag wilt, vandaar dat ik ben overgestapt.
Ligt er aan hoe laag je normaal wilt.bezwi schreef:Qua hoogte zal ik 2x per jaar omhoog en omlaag moeten.
Voor, omdat de Engelse wegen zo goed zijn. Achter, vanwege de vouwwagen.
Met de Eibach-veren staat-ie aan de voorkant nog relatief hoog zodat je geen last hebt van drempels, kuilen en ander ongemak (ruime ervaring met het Belgische wegdek

Achter is een vouwwagen geen enkel probleem, tenzij je de kogeldruk flink gaat overschrijden

In vakantietrim was de Clubman altijd flink beladen met vakantiebagage, dakkoffer en drie honden achterin.
Omhoog en omlaag is met die veren dus niet nodig.
Maar schroefset is mooier als je echt laag wilt, vandaar dat ik ben overgestapt.
Onze sponsors