Moest vanmiddag in Waverveen zijn er hoopte al onder de nieuwe tunnel onder Utrecht te mogen.. helaas Die was nog niet open
MAAR!
Op de terugweg was die wel open! FF lekker laten horen dat die het doet
Vervolgens kwam een Audi RS5 mij vergezellen en toen kon ik niet eens meer met mn bijrijder praten! Wat een herrie! Maar wel lekker!
Geluid van mijn Alta kwam nog wel enigzins boven zijn uitlaat uit.. kreeg ik een duimpje voor
Volgende tunnelrun moeten we daar echt langs! 1,9km puur tunnel!
Weersvoorspelling voor komende week ziet dr goed uit.. hoop dat de 'over' tijd ook een beetje meezit en dan kan ik weer gaan stoelsleutelen!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Vandaag, tijdens deze gruwelijk heerlijke dag, kwam Sander de monteur gezellig langs en hebben we niet alleen genoten van het weer maar ook nog een gewerkt!
De parkeerplaats aan de overkant besproken, buren gevraagd de auto's te verplaatsen niemand die moeilijk deed
2 wielen op de stoep, 2 wielen in de lucht op assteunen
Omdat foto's meer zeggen dan woorden:
Let's begin!
Wielen gingen dit keer best makkelijk.. alles in perspectief uiteraard..
Toen zat die er 'al' onder.
ff een break
Andere kant
F1 * L1 = F2 * L2
Het slagveld..
Zoals te zien is.. alleen nog maar de voorkant!
Hebben veel tijd nodig gehad om uit te zoeken welke sleutel te gebruiken en hoe de hefboom toe te passen.. En daarbij.. het was mooi weer en hebben lekker de tijd genomen
Uiteindelijk nog een testritje gemaakt.
Begonnen op de meerst zachte stand. Sander dacht dat het hard aanvoelden. Ik vond het comfortabeler dan stock! Dat bleek bij de drempels, dat ging allemaal soepeler (op het schrapen na ) dan normaal. Sturen ging veel strakker, het insturen ging makkelijker en bleef mooi stabiel in de bocht. Rechtdoor rijden doet die ook nog mooi
Op de terugweg de demping op zn hardst gezet.
Wat een verschil! Over een dijk rijden waar het asfalt 20jr geleden voor t laatst is vervangen is een goede testbaan om te weten dat het niet voor de openbareweg is deze setting. Maar DAMN! Wat stuurt die strak! Met de stock ophanging achter wil de achterkant snel voorbij komen zetten met maar een klein beetje slingeren. Goede setting op het circuit gok ik zo.. Grip is er voldoende, minder snel dan onderstuur dan op de zachte setting.
Met een beetje geluk volgend weekend de achterkant aanpakken
Maar Ga deze weer eerst ff langs een iemand met goed gereedschap (luchtsleutel) en dan alvast wat bouten losdraaien, vet erop en dan weer terug.. gaan ze met stoepsleutelen weer makkelijk los
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie