Tirex's.. "www.55mph.be"
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Sweet mother of Mozes !!!!!
Wat een bizzar koppel
..
En idd ben benieuwd of alles heel blijft..
Erug wreed man , maar laat je niet verrassen en zeker niet met dit weer ...
Cool
!!!!!!
Wat een bizzar koppel

En idd ben benieuwd of alles heel blijft..
Erug wreed man , maar laat je niet verrassen en zeker niet met dit weer ...
Cool

- StefanCS
- Bijna verslaafd
- Fred
- Volledig MINI minded!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
nu komt je BBK wel van pas..
ingaande meting....ik zat er pal op
die boite gaat dat niet zo lang houden, sowieso andere koppeling steken.. de Getrag G253 is kan ongeveer 350 Nm MAX aan (ooit 'es research na gedaan)
heb jij een LSD zitten?
hoedanook, ZEER indrukwekkende resultaten!! maar 'k heb zo 't gevoel dat alles nu op z'n max zit.. dat N14 blok mag je niet vergelijken met de oude Chrysler motor.. veel minder sterk..
ik wil wel een ritje
en tenslotte, wanneer ga je hem nu eindelijk eens gebruiken voor wat hij gemaakt is? (die remmen, die tuning, die ophanging... op 't circuit hoort dat thuis!)
.. fak man wat een resultaten
360 Nm uit een alu 1.6 tje
ZIEK!!
ingaande meting....ik zat er pal op

die boite gaat dat niet zo lang houden, sowieso andere koppeling steken.. de Getrag G253 is kan ongeveer 350 Nm MAX aan (ooit 'es research na gedaan)
heb jij een LSD zitten?
hoedanook, ZEER indrukwekkende resultaten!! maar 'k heb zo 't gevoel dat alles nu op z'n max zit.. dat N14 blok mag je niet vergelijken met de oude Chrysler motor.. veel minder sterk..
ik wil wel een ritje

en tenslotte, wanneer ga je hem nu eindelijk eens gebruiken voor wat hij gemaakt is? (die remmen, die tuning, die ophanging... op 't circuit hoort dat thuis!)
.. fak man wat een resultaten

- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
by far
bank van PPE >>>>>>> bank van BeekHans schreef:Nice!!![]()
Gaaf man! Dit is wel enorm veel.. laat er iets verschil zijn tussen de bank van Beek en Power plus dan is het nog enorm! gefeliciteerd!
Nog een beetje op de weg te houden? Misschien je sper aanpassen, of semi slicks en nu goede winterbanden..
by far

Onze sponsors