Wel een geluk dat je een kenteken en een getuige hebt, maar het blijft erg zuur en het zal wel weer veel gedoe zijn om alles afgehandeld te krijgen

Succes ermee!
Sluit me hier bij aan.Mac Mini schreef:hans, lees net pas wat er gebeurd is. gelukkig hebben ze de persoon te grazen. alleen al die rompslomp eromheen weer..
succes met afhandelen.
Bij mij precies hetzelfdeBlue Chaser schreef:In dit geval moet jij kunnen bewijzen dat je tegenpartij de schade heeft veroorzaakt ..
Als er een tegenpartij bekend is zal jouw verzekering waarschijnlijk niet meteen zelf betalen ..
En de verzekering v.d tegenpartij betaald pas uit als er een procesverbaal is opgemaakt tegen de dader ..
In mijn geval ontkende die alles , gevolg telefoontje na telefoontje en steeds van het kastje naar de muur..
Procesverbaal kwijt en al dat soort dingen meer , hoop echt dat het bij jouw wat vlotter verloopt ..
Hoi Jean Pierre,Jean-Pierre schreef:Bij mij precies hetzelfdeBlue Chaser schreef:In dit geval moet jij kunnen bewijzen dat je tegenpartij de schade heeft veroorzaakt ..
Als er een tegenpartij bekend is zal jouw verzekering waarschijnlijk niet meteen zelf betalen ..
En de verzekering v.d tegenpartij betaald pas uit als er een procesverbaal is opgemaakt tegen de dader ..
In mijn geval ontkende die alles , gevolg telefoontje na telefoontje en steeds van het kastje naar de muur..
Procesverbaal kwijt en al dat soort dingen meer , hoop echt dat het bij jouw wat vlotter verloopt ..Ben er nu nog mee bezig en het is 11-1 gebeurd
Staat nog steeds niet vast wie nu de kosten betaald
Ja jij hebt de man nog kunnen aan spreken dat is mooi! Als je het schadeformulie ingevuld hebt is het goed. Dan wordt dat onderling wel met wel geregeld! Sterkte! Als de auto weer gemaakt id vergeet je het weer snel!hanskramer schreef:Hoi Jean Pierre,Jean-Pierre schreef:Bij mij precies hetzelfdeBlue Chaser schreef:In dit geval moet jij kunnen bewijzen dat je tegenpartij de schade heeft veroorzaakt ..
Procesverbaal kwijt en al dat soort dingen meer , hoop echt dat het bij jouw wat vlotter verloopt ..Ben er nu nog mee bezig en het is 11-1 gebeurd
Staat nog steeds niet vast wie nu de kosten betaald
Ik denk dat het bij mij wel mee gaat vallen. De man ontken de ook maar toen hij hoorde dat IKEA bewakingscamera's op het parkeerterrein gericht heeft dimde hij wel. Toen hij hoorde dat het opgenomen was en dat hij op beeld stond was het verder wel duidelijk en zetten hij netjes z'n handtekening onder het schade formulier.
Ik hoop dat het voor jou ook vlot geregeld is.
Onze sponsors