vanaf pagina 34, de nieuwe melting silver Cooper S Cabrio

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 feb 2010, 23:47

Daar ben je weer mooi klaar mee :evil:...

Wel een geluk dat je een kenteken en een getuige hebt, maar het blijft erg zuur en het zal wel weer veel gedoe zijn om alles afgehandeld te krijgen :roll:.

Succes ermee!
Afbeelding
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 feb 2010, 00:28

Nou daar ben je mooi klaar mee! :?

Gelukkig heb je de dader te pakken.

Succes met afhandelen! :wink:

Waar zet ze de MINI eigenlijk altijd neer??,
Ik was er van de week, heb m'n ouders voor de ingang eruit gezet en de auto daar helemaal achteraan, richting de shell daarzo, neergezet, was mooi rustig en kan ik m'n dubbelparkeerkunsten mooi uitvoeren :lol:
Staan daar ook camera's op gericht?? :wink:
Kees en Annet
Racende reporter

24 feb 2010, 00:31

Gelukkig hebben ze de wegpiraat opgepakt.
Zo jammer dat mensen gewoon doorrijden nadat ze schade hebben gereden :evil:

Maar even iets anders.
Omdat je onze striping als voorbeeld had, heb ik voor jou wel een rode S als je wilt.
Hij is 73mm hoog en 120 mm breed/lang.
(De rode S past in de striping maar dat vonden wij niet mooi)

Als je dezelfde striping wilt maakt dat ons niet uit hoor. Wij hebben ook gewoon afgekeken. :lol:
(wij zagen het op een Porche) :oops:

Annet
Afbeelding
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 feb 2010, 09:21

Niks gemerkt??? wat rijd die pik dan?
Rijd die met n tractor naar de Ikea ofzo ??

Enniwees, succes met de afhandeling, en let na t spuiten goed op eventueel andere kleur...mogen ze t direct overnieuw spuiten..
(vooral met metallic kleuren wilt het er nog wel is anders uitzien)
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 feb 2010, 12:53

@Sven, aan de zijkant bij de personeelsingang zijn meestal wel een paar plaatsen vrij. De kans om de auto daar op een hoek neer te zetten is groot. Op die manier istaat er maar 1 zijde van je auto bloot aan prutsers die de deur open slingeren. Ook is daar camerabewaking. (die goser staat er dus echt gekleurd op, inclusief tijdstip)

@annet, dank voor je aanbod maar ook wij zijn niet echt liefhebbers van rood en willen de striping echt gedekt houden. Ik ga daar met Ida nog wel een keer over brainstormen maar die striping van jullie is in ieder geval onze inspiratie.

@Wok, een oude man in een 8 jaar oude Daihatsu station, dat is inderdaad net zo iets als een tractor. Hij komt zo om ff een handtekening te zetten onder het schaderapport. Veel keuze heeft ie niet. Ik weet ondertussen nml ook waar z'n huis woont en heb mooie beelden op de band.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

24 feb 2010, 12:55

beter ! succes :wink:
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 feb 2010, 15:41

Een oude man in een oude Daihatsu ... ramt jullie cabrio :o ... :X over jonge debielen en ouwe knarren achter het stuur zal ik maar ik niets zeggen

Zo te lezen hebben jullie heel veel geluk gehad dat alles op film staat en komt alles goed maar jullie zitten wel ff met het ongemak ... sterkte!
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 feb 2010, 17:03

hans, lees net pas wat er gebeurd is. gelukkig hebben ze de persoon te grazen. alleen al die rompslomp eromheen weer..

succes met afhandelen.
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

24 feb 2010, 21:24

Mac Mini schreef:hans, lees net pas wat er gebeurd is. gelukkig hebben ze de persoon te grazen. alleen al die rompslomp eromheen weer..

succes met afhandelen.
Sluit me hier bij aan. :|
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Bsim67
Be Mini
Be Mini

24 feb 2010, 21:57

Man man man, wat een dropl*l! Iedereen is toch gewoon verzekerd.... Mensen denken gewoon niet na wat ze iemand aandoen en als het ze zelf overkomt is het huissie te klein..... Zielig....
Compressed air is GREAT!!
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 feb 2010, 18:13

Verzekering geregeld, afspraak gemaakt bij Smudde en ook maar gelijk een paar aanpassingen aan het plannen. :O
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 feb 2010, 18:29

Blue Chaser schreef:In dit geval moet jij kunnen bewijzen dat je tegenpartij de schade heeft veroorzaakt ..
Als er een tegenpartij bekend is zal jouw verzekering waarschijnlijk niet meteen zelf betalen ..
En de verzekering v.d tegenpartij betaald pas uit als er een procesverbaal is opgemaakt tegen de dader ..
In mijn geval ontkende die alles , gevolg telefoontje na telefoontje en steeds van het kastje naar de muur :s ..
Procesverbaal kwijt en al dat soort dingen meer , hoop echt dat het bij jouw wat vlotter verloopt ..
Bij mij precies hetzelfde :? Ben er nu nog mee bezig en het is 11-1 gebeurd :( Staat nog steeds niet vast wie nu de kosten betaald :s
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 feb 2010, 18:41

Jean-Pierre schreef:
Blue Chaser schreef:In dit geval moet jij kunnen bewijzen dat je tegenpartij de schade heeft veroorzaakt ..
Als er een tegenpartij bekend is zal jouw verzekering waarschijnlijk niet meteen zelf betalen ..
En de verzekering v.d tegenpartij betaald pas uit als er een procesverbaal is opgemaakt tegen de dader ..
In mijn geval ontkende die alles , gevolg telefoontje na telefoontje en steeds van het kastje naar de muur :s ..
Procesverbaal kwijt en al dat soort dingen meer , hoop echt dat het bij jouw wat vlotter verloopt ..
Bij mij precies hetzelfde :? Ben er nu nog mee bezig en het is 11-1 gebeurd :( Staat nog steeds niet vast wie nu de kosten betaald :s
Hoi Jean Pierre,

Ik denk dat het bij mij wel mee gaat vallen. De man ontken de ook maar toen hij hoorde dat IKEA bewakingscamera's op het parkeerterrein gericht heeft dimde hij wel. Toen hij hoorde dat het opgenomen was en dat hij op beeld stond was het verder wel duidelijk en zetten hij netjes z'n handtekening onder het schade formulier.

Ik hoop dat het voor jou ook vlot geregeld is.
Afbeelding

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

26 feb 2010, 18:47

hanskramer schreef:
Jean-Pierre schreef:
Hoi Jean Pierre,

Ik denk dat het bij mij wel mee gaat vallen. De man ontken de ook maar toen hij hoorde dat IKEA bewakingscamera's op het parkeerterrein gericht heeft dimde hij wel. Toen hij hoorde dat het opgenomen was en dat hij op beeld stond was het verder wel duidelijk en zetten hij netjes z'n handtekening onder het schade formulier.

Ik hoop dat het voor jou ook vlot geregeld is.
Ja jij hebt de man nog kunnen aan spreken dat is mooi! Als je het schadeformulie ingevuld hebt is het goed. Dan wordt dat onderling wel met wel geregeld! Sterkte! Als de auto weer gemaakt id vergeet je het weer snel! :wink:
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 feb 2010, 00:44

Nu er toch gesleuteld moet worden dan ook maar even een paar verbeteringen. Eerst ff de wieltjes uit elkaar. Spullen zijn besteld en onderweg. Daarna waarschijnlijk ook van de SUV loon af.

Terug naar “Show your ride”