De MINI avonturen van iDarkDesign

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

18 apr 2009, 12:38

het oude vertrouwde.. nou ze staat nog steeds vet!

ragg
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
iDarkDesign
Transformer

23 apr 2009, 18:35

Zo, dat zit er weer op. 18" + Toyo. Ziet er in elk geval top uit. Jammer alleen dat 1 klepje van de velgen stuk is. De ring waar de schroef doorheen moet is er af gedraaid :( Moet even kijken hoe ik dat het best oplos. Valt Alu een beetje te lassen? Of kan ik er beter gewoon een ringetje achter kitten?

iDD
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

23 apr 2009, 22:23

Alu is goed te lassen hoor :wink:

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
iDarkDesign
Transformer

25 apr 2009, 11:44

Tadaaa!

Afbeelding

Voor zitten de grote spacers er nog op. Ik maakte me zorgen dat de wielen te ver uit steken, maar gister algehele politiecontrole gehad en niets aan de hand.

Wat rijden ze lekker! Alsof je op knuffelbeestpantoffels rijdt! Plakt aan de weg en voelt echt superzacht in vergelijking met de federal SS 595 hiervoor...

De dunne spacers is er 1 van kapot. Het opstaande randje is afgebroken dus die kan ik wegflikkeren (lekker H&R...) Ik wilde deze er dan eigenlijk achter op zetten.

Gister dus de auto helemaal gewassen. Kom ik rond half 1 Amsterdam in janken (Amsteldijk) Ja hoor, politiecontrole. Motor agent achter me aan of ik even wil volgen. Dus ik kom daar zo'n politieverlicht pleintje op rijden met de gedachte; "nu gaa ze echt zeiken, spoiler, wielen... etc"

Wordt ik gedirigeerd naar een mooi verlicht plekje, raampje open staan er 4 agenten (zowel heren als dames) "Jezus wat een mooie bak! en 'police' ook nog eens!" Daarna hebben ze even naar mn rij- en kentekenbewijs gekeken en verder heb ik ze alles moeten laten zien wat er op de auto zat. Mond open van verbazing over alles. Ze vonden hem helemaal fantastisch! Na een kwartier kwijlen hoefde ik niet eens meer te blazen en kon ik weer verder naar huis. Ook de strobo's en underbody vonden ze helemaal te gek haha.

Soms zijn het daar bij het korps echt wel goeie gasten.

iDD
DiabloPvA
Macciesluiter

25 apr 2009, 11:57

Haha dan heb je inderdaad geluk als ze zo reageren. ook leuk natuurlijk dat ze zo reageren :D

jij heb toch vleugeldeuren? heb je daar nooit problemen mee ofzo met open doen in parkeergarage bijvoorbeeld?
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 apr 2009, 12:03

Zo zie je maar weer dat er ook cops zijn met smaak. en hij ziet er mer mooi schoon uit. en je angeleye staan ook mooi.!
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 apr 2009, 12:21

Leuk toch om te zien dat agenten je wagen leuk vinden. Schrijven ze minder snel wat bekeurigen voor je uit :D
En mooi dat je nu weer bandjes hebt die lekker plakken :D:D
iDarkDesign
Transformer

25 apr 2009, 12:25

DiabloPvA schreef:Haha dan heb je inderdaad geluk als ze zo reageren. ook leuk natuurlijk dat ze zo reageren :D

jij heb toch vleugeldeuren? heb je daar nooit problemen mee ofzo met open doen in parkeergarage bijvoorbeeld?
Alleen in echt heel lage garages moet je er een beetje mee oppassen. Het hoogste punt is glas nl. Maar je hoeft de deur niet omhoog te gooien als je witl uitstappen en in parkeergarages parkeer ik vaak zo strak dat er aan beide zijde niet voldoende ruimte is om ze omhoog te doen.

iDD
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 apr 2009, 12:33

Tijd voor een fotoshoot, IDD? :shock
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
iDarkDesign
Transformer

25 apr 2009, 12:36

Berry M schreef:Tijd voor een fotoshoot, iDD? :shock
Pas weer als de spiegel er op zit, de andere schade helemaal opgelost is en mijn klepje terug gelast is. En dat duurt nog wel ff denk ik.

iDD
DiabloPvA
Macciesluiter

25 apr 2009, 13:51

iDarkDesign schreef:
DiabloPvA schreef:Haha dan heb je inderdaad geluk als ze zo reageren. ook leuk natuurlijk dat ze zo reageren :D

Alleen in echt heel lage garages moet je er een beetje mee oppassen. Het hoogste punt is glas nl. Maar je hoeft de deur niet omhoog te gooien als je witl uitstappen en in parkeergarages parkeer ik vaak zo strak dat er aan beide zijde niet voldoende ruimte is om ze omhoog te doen.

iDD
oow ok dus je kan em ook gewoon alleen opzij doen om uit te stappen, das wel handig anders ben je elke keer een ruitje kwijt als je bijrijder em iets te hard open gooit :P
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 apr 2009, 14:02

Blijft een zalige kar ook man, lache verhaaltje ook weer, je komt wat tegen met die mini :)
Ossie
The Calendar Guy

25 apr 2009, 14:54

iDD is back!!

Toe maar helemaal gewassen, was wel nodig he? :wink:

Soms is de politie best relaxed, zelfs als ik wordt aangehouden moeten ze ook alles eerst eens bekijken...tja met zo'n salaris moet je heeel wat boeven vangen wil je Mini kunnen rijden...(uitzondering daar gelaten) :mrgreen: :wink:

In dat kwartiertje hebben ze lang jou asem kunnen ruiken....scheelt hun weer een blaastuitje.

Het is zeker weer tijd voor een fotoshoot met deze Deceptacon! :D

Ossie
Afbeelding
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

25 apr 2009, 16:11

:lol: briljant verhaal weer :mrgreen: maar damn nice stance zo voorop :shock: 8) lekker breed

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
iDarkDesign
Transformer

26 apr 2009, 23:52

ossie1972 schreef:
In dat kwartiertje hebben ze lang jou adem kunnen ruiken....scheelt hun weer een blaastuitje.
Behalve dat ik daarvoor er net een biertje in had gegooit!

Ik heb dit weekend de spiegelkap er weer op gesleuteld. Moet nog even een nieuwe glaasje scoren en de aansluitingen opnieuw solderen. Denk dat het dan weer werkt.

Teven de zekering vervangen van mn underbodykit. Ik kwam er achter dat 1 slang (zijkant) het helemaal niet doet. Kan zijn dat er een connector ergens niet lekker zit. Dus ik heb beide zijkanten nu uit staan en voor staat op standje Knightrider. Vet gezicht in elk geval.

iDD

Terug naar “Show your ride”