De 3 andere Rota's zijn in elk geval mee terug!
Heerlijke gasten, lekker down to earth en ze hebben bergen verstand van Mini's.. Ontzettend gewoon!
Schijf is nog helemaal recht, klauw is wat verf verloren maar werkt 100%Adrenalin Junkie schreef:Ziet er allemaal erg leuk uit!!![]()
Is die schijf en de remklauw verder allemaal nog heel?
Niet kromme schuif oid? Zal toch een behoorlijk smak te verduren gehad hebben?
En wat voor spacer gebruikte je daar? 8mm?
En je had de bouten 110Nm aangetrokken? Wel verlengde bouten?
Ik trek ze altijd 130Nm aan.
p.s. spruitstuk al verstuurd?
Die liep en was volgens de jongens "mental"ducks schreef:Het hok van Richard stond er ook, cool, als hij loopt
Maar mooie verhalen en mooi resultaat ook!
Als jij gaat, wil ik meeGreyCooperS schreef:Meer in de zin van een wat langer dan rondje parkeerplaats, maar minuutje op 10 of zoDaveke schreef:Wat is een goed rondje FS?![]()
Hoeft van mij niet op zn topsnelheid, maar ben wel benieuwd hoe smooth de boel aanvoelt...ben toch wel erg benieuwd en zeker na je verhalen wel enthousiast geworden om daar eens te gaan buurten na mn nok en pully installatie..
Is dit gebeurd met het proefrijden dan?Daveke schreef:Schijf is nog helemaal recht, klauw is wat verf verloren maar werkt 100%Adrenalin Junkie schreef:Ziet er allemaal erg leuk uit!!![]()
Is die schijf en de remklauw verder allemaal nog heel?
Niet kromme schuif oid? Zal toch een behoorlijk smak te verduren gehad hebben?
En wat voor spacer gebruikte je daar? 8mm?
En je had de bouten 110Nm aangetrokken? Wel verlengde bouten?
Ik trek ze altijd 130Nm aan.
p.s. spruitstuk al verstuurd?
5 mm spacer met langere bout, 110 nm aangetrokken. De Tarix schijf is daarbij nog wat dikker, waar ik p.o. geen rekening mee had gehouden en daardoor het ongelukje heb gehad. Al met al viel de schade mee, want het stuk zwarte plastic heb ik daar van een sloopmini afgehaald samen met een aantal goede clipjes. Zojuist een mailtje gestuurd naar Rarerims om de kosten van een enkel wiel op te vragen
Spruitje gaat vandaag de post op
Onze sponsors