Coen's 7de project came to an end...
- speedy
- NMC Legend
Bericht
auto is echt super dik allemaal alleen de doorloop van die kunstofranden naar de voorbumper vind ik toch heel raar staan net alsof die bumper er niet op thuis hoort
kun je die rand niet door laten lopen op 1 of ander manier ? of vind jij het niet storend ?

- GreyCooperS
- Forum Junky
- speedy
- NMC Legend
Bericht
dus zal zeker in het echt minder opvallen
Heb me er eigenlijk nooit aan gestoord tot de laatste pics die je hebt gepostcoendek schreef:in het echt valt het minder op.. nu is iedereen gefocussed op de voorbumper en niet op het totaal plaatje... in het echt zie je meer het totaal ipv alleen de voorbumperT

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Door
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is toch een GP-bumper dus de wielkast loopt niet door. Ik zou aan die bumper zo wie zo niet aan wrappen of structuurverven
je verklooi de bumper anders.
Perfect zo:

Je zou de wielkasten kunnen laten spuiten om het meer "eigen ding" te laten zijn dan een GP maar ik vind het niet echt nodig. Valt genoeg wat anders op te verzinnen om een geen kopie van een GP te laten zijn.

Perfect zo:

Je zou de wielkasten kunnen laten spuiten om het meer "eigen ding" te laten zijn dan een GP maar ik vind het niet echt nodig. Valt genoeg wat anders op te verzinnen om een geen kopie van een GP te laten zijn.

- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors