Dave's Turbo R53 Project

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 nov 2011, 17:24

Ik gebruik wel het Janspeed spruitstuk, maar laat een bolt-on kat maken van een standaard spruitstuk
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 nov 2011, 20:57

ik vind er ook echt perfect bijstaan. IRL komt het pas echt goed over. Vind 'm helemaal top. 8)

By far my favorite R53
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 nov 2011, 21:08

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
JunkyXL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 nov 2011, 21:17

Kom net weer uit Edinburgh, definitie go for us and The mini! Als ik daar me n verlaagde mini niet meer zou kunnen rijden is t ook echt te voor me. Nu dus zeker geen last van om iedereen maar voor te zijn. Maar ik denk Dave nu ook niet toch??
Koenv
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 nov 2011, 21:22

Vindt het echt een super ride dit, zeker als je er zelf in gereden heb :mrgreen:

Ga je trouwens nog een sticker plakken als kenteken of laat je hem achter je ruit zitten? ( dat vindt ik namelijk geen gezicht :D )
R53 MCS HB / Pepper White
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 nov 2011, 22:46

het is zo'n lekker spartaans wagentje om te zien! keep it up dave. ben benieuwd wat de volgende updates zullen zijn.
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 nov 2011, 23:20

Ik heb me gisteren lekker laten maken..

Het zou zomaar eens kunnen zijn dat ik dat JCW stuur eruit zwier, airbag eruit, MF controls eruit en dr een OMP WRC in knal.. Met CAe shifter.. Wat was dat gaaf rijden zeg.. Olaf, je bent een l*l! :mrgreen:

En sowieso volgend jaar de nieuwe CatCam, Aquamist W/M HFS3, de kop nog wat verder aanpakken + dunnere koppakking, decat en een 60 mm pulley op de Sprintex

Knallen dus!
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 nov 2011, 23:34

Ik kost mensen alleen maar geld ;)
[align=center]
Afbeelding
Ducks
flickr
[/align]
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 nov 2011, 23:39

Inderdaad Olaf :)

Zojuist in elk geval 13 mm hubcentric spacers met bouten gekocht, dan kunnen de 5 mm's op de voorwielen en heb ik "feitelijk" 8 mm spacers voor, en 13 achter.

Gaat wel lekker staan denk ik :)
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 nov 2011, 23:46

Daveke schreef:Ik heb me gisteren lekker laten maken..

Het zou zomaar eens kunnen zijn dat ik dat JCW stuur eruit zwier, airbag eruit, MF controls eruit en dr een OMP WRC in knal.. Met CAe shifter.. Wat was dat gaaf rijden zeg.. Olaf, je bent een l*l! :mrgreen:

En sowieso volgend jaar de nieuwe CatCam, Aquamist W/M HFS3, de kop nog wat verder aanpakken + dunnere koppakking, decat en een 60 mm pulley op de Sprintex

Knallen dus!
ik meld me alvast voor het jcw stuur mocht je de plannen doorzetten :) bedankt Olaf!! :D ps: pfff dave wat is je wagentje gaaf zeg! ben benieuwt hoe je het cat probleempje op gaat lossen.. kan je niet gewoon beter helemaal zonder gaan rijden en gewoon een goeie oorbeschermer kopen? dat is de goedkoopste oplossing denk ik zo!
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

06 nov 2011, 23:48

Nou, ik heb zojuist een interessant verhaaltje uit Amerika gehoord..

Die gast beweert dat als ik zonder cat zou rijden de temperaturen lager zou houden en ik het verlies door geen tegendruk te hebben zou winnen aan wat temperatuur dus uiteindelijk het qua pk's niks uit zou maken

Dan zou het inderdaad de goedkoopste oplossing zijn..
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 nov 2011, 23:50

Daveke schreef:Nou, ik heb zojuist een interessant verhaaltje uit Amerika gehoord..

Die gast beweert dat als ik zonder cat zou rijden de temperaturen lager zou houden en ik het verlies door geen tegendruk te hebben zou winnen aan wat temperatuur dus uiteindelijk het qua pk's niks uit zou maken

Dan zou het inderdaad de goedkoopste oplossing zijn..
haha laat die goede iedee'n maar aan mij over (is welliswaar een van de weinige) en nog beter, wat er niet op zit, kan niet kapot gaan! :D
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 nov 2011, 00:01

Haha

Ik ga er sowieso een Cat tussenzetten voor de keuringen, maar ik denk dat als ie zich houdt - dat er een Magnwflow Spiral Spun cat onder gaat. Schijnt als een van de weinigen wel tegen de hitte te kunnen ;)

Terug naar “Show your ride”