Dave's Turbo R53 Project
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wooh ik schrok zaterdagavond wel van je resultaten op de bank bij Beek. Ik hoorde het van Sjaak... gelukkig weet je de oorzaak, maar het is toch even jammer...
Ik bel je vanmiddag even...
Ik bel je vanmiddag even...
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zou deze R53 ook houden. Zo super gaaf. Decat pijpje eronder met de APK er weer even een gewone kat onder en voor de rest lekker veel rijden.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
Bericht
Denk dat je ervan gaat schrikkenDaveke schreef:En de de-cat is onderweg!
Ik ben weer blij, superbenieuwd naar het geluid nu!

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
En zolang ik enigszins binnen normale tijden (dus tussen 8 en 22) thuiskom moeten ze niet moeilijk doen.
Als het een ferrari was geweest was het ineens normaal geworden
Die hebben er nu al een hekel aan, dus veel erger kan het niet wordenSandravw schreef:Leuk voor de buren..haha
En zolang ik enigszins binnen normale tijden (dus tussen 8 en 22) thuiskom moeten ze niet moeilijk doen.
Als het een ferrari was geweest was het ineens normaal geworden
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Toevalig heb ik die foto's laatst nog eens langs elkaar gehouden, en wat heb ik toen eens kostelijk gelache.. Gevolgd door een grote frons op mn voorhoofd toen ik me realiseerde wat ik allemaal met dat geld had kunnen doen.. Anyway, nu heb ik er wel een berg plezier aan beleefd!

Toevalig heb ik die foto's laatst nog eens langs elkaar gehouden, en wat heb ik toen eens kostelijk gelache.. Gevolgd door een grote frons op mn voorhoofd toen ik me realiseerde wat ik allemaal met dat geld had kunnen doen.. Anyway, nu heb ik er wel een berg plezier aan beleefd!
Onze sponsors