Ragnar's MCCS
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
je bent gespot hier bij Schiphol door een collega van me. "een heule dikke Clubman met verschrikkelijk dikke wielen en een heul vet geluid!" 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Grote ego hahaha. Neen, leuk dat je collega dat vind.
Maar klopt hij is daar vaker te spotten denk ik met zijn nieuwe eigenaar.voor wat dagen.
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Tja de omschrijving klopt.mushrop schreef:je bent gespot hier bij Schiphol door een collega van me. "een heule dikke Clubman met verschrikkelijk dikke wielen en een heul vet geluid!"

Maar klopt hij is daar vaker te spotten denk ik met zijn nieuwe eigenaar.voor wat dagen.

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@batje - splitter V3 en nog wat dingetjes. ik ga ook proberen van een aantal onderdelen productie te maken.
Maar daar komt meer bij kijken. Mijn spul is mooi maar niet profi genoeg. Ik wil geen goedkoop duurkoop hebben.
Zodra er meer info is laat ik het weten
Maar daar komt meer bij kijken. Mijn spul is mooi maar niet profi genoeg. Ik wil geen goedkoop duurkoop hebben.
Zodra er meer info is laat ik het weten

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Doet me goed als jij het zegt man!
Ik ben nog steeds trots op olaf en mijzelf dat we na veel oefenen de moed niet hebben opgegeven en al dat moois op zijn wagen en mijn wagen zo te zien uitpakken.. Ik hoop dat we aankomende winter dit kunnen en zullen overtreffen.
Dank je wel!,maus105 schreef:Echt een dikke clubbie Ragnar! Dat carbon heb je echt strak aangepakt zo

Ik ben nog steeds trots op olaf en mijzelf dat we na veel oefenen de moed niet hebben opgegeven en al dat moois op zijn wagen en mijn wagen zo te zien uitpakken.. Ik hoop dat we aankomende winter dit kunnen en zullen overtreffen.

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dus ik heb dit idee al heel langf maar dan andersom
Alleen zwart is dan DS.
Speedy je weet het ik ben een eigenwijze Smurf..speedy schreef:je auto staat er gruwelijk dik bij man !
heb hem net nog ff goed bekeken in Ahoy![]()
leuke mod zou de camden lights zijn met carbon koplampringen
Dus ik heb dit idee al heel langf maar dan andersom

Alleen zwart is dan DS.

- GreyCooperS
- Forum Junky
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staat er super mooi bij zo

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__