Dave's Turbo R53 Project
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dan hebben we al 3 liefhebbers 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij alle grafieken van Beek worden automatisch de wielpeekaas gecorrigeerd voor 22 % aandrijfverlies. Dat zit ingebakken in de Excel file. In kolom C zie je de omrekening wielpeekaas in kolom B maal 1,22 (22% er bij). Anders moet je je originele Excel grafiek even opvragen. Ik denk toch dat je verstopte kat debet is aan het vermogensverlies.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gisteravond met wat vrienden om pad geweest om wat filmmmateriaal te maken (iphone kwaliteit..) maar desalniettemin veel plezier gehad met wat uitlaatgeluid en flyby's..
Maar het mooiste! Toen ik vol in de toerenbegrenzer langs kwam gevlogen en over schakelde kwam er een mooie vlam uit de uitlaat!
So the child has popped it's first flame! Scheen nog een behoorlijke te zijn ook!
Het staat jammer genoeg niet op film.. Maar de knalletjes van de decat wou ik jullie ook niet onthouden, dus vandaar een kort filmpje wat zojuist gemaakt is in de parkeergarage..
BTW; Rev's zijn niet boven de +/- 3000 toeren geweest..
Maar het mooiste! Toen ik vol in de toerenbegrenzer langs kwam gevlogen en over schakelde kwam er een mooie vlam uit de uitlaat!
So the child has popped it's first flame! Scheen nog een behoorlijke te zijn ook!
Het staat jammer genoeg niet op film.. Maar de knalletjes van de decat wou ik jullie ook niet onthouden, dus vandaar een kort filmpje wat zojuist gemaakt is in de parkeergarage..
BTW; Rev's zijn niet boven de +/- 3000 toeren geweest..
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
zet m nu maar eens in de begrenzer 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors