Berthil, de Zwarte (Nera)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
De zwarte is er weer, mooi op tijd voor het mooie weer.
Goeie zaak dat ik de compressor ook heb laten vervangen want die is een stuk stiller. Kosten vielen natuurlijk tegen maar men heeft 100% coulance aangevraagd, met een beetje mazzel komt er nog wat terug want het is op zich niet normaal dat een distributieketting na 75.000 km al breekt.
Vandaag meteen aan de slag gegaan om te ontchromen en te carboniseren.
Ook de 'GP' tellerplaten zitten er in. Stuurtje 'steekt' nog wat af maar als het OMP racestuur voor de blauwe binnen is wordt dat dus een JCW stuur met carbon.

Goeie zaak dat ik de compressor ook heb laten vervangen want die is een stuk stiller. Kosten vielen natuurlijk tegen maar men heeft 100% coulance aangevraagd, met een beetje mazzel komt er nog wat terug want het is op zich niet normaal dat een distributieketting na 75.000 km al breekt.
Vandaag meteen aan de slag gegaan om te ontchromen en te carboniseren.
Ook de 'GP' tellerplaten zitten er in. Stuurtje 'steekt' nog wat af maar als het OMP racestuur voor de blauwe binnen is wordt dat dus een JCW stuur met carbon.

Laatst gewijzigd door Berthil op 29 mei 2009, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het enigste wat rood is is de toerenteller begrenzer zoals in de originele teller. De plaat veranderd geen kleuren omdat de LEDs erachter de kleuren hebben en niet de tellerplaten. De oranje naald is dus helemaal niet storend want alle cijfers zijn ook gewoon oranje.
Het spiegelt allemaal wel wat, anders moet ik er vanavond met een statief nog ééntje maken.

Het spiegelt allemaal wel wat, anders moet ik er vanavond met een statief nog ééntje maken.

- Kees en Annet
- Racende reporter
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gek genoeg heb het idee dat de motor onderin beter oppakt. Misschien dat de timing van de nokkenas wat was verlopen door de versleten tandwielen en een ketting die niet goed op spanning was. Ik weet niet of dat mogelijk is, het kan ook alleen in mijn hoofd zitten 
Doortrekken heb ik nog niet gedaan dus ik weet nog niet hoe het bovenin de toeren is. Maar het maakt me eigenlijk niet zo veel uit, als ik wil vlammen pak ik de Blauwe. Op zich is de Cabrio klaar voor de vierlandenrit maar als de nieuwe veren dit weekend klaar zijn probeer ik die er nog voor die tijd onder te krijgen.

Doortrekken heb ik nog niet gedaan dus ik weet nog niet hoe het bovenin de toeren is. Maar het maakt me eigenlijk niet zo veel uit, als ik wil vlammen pak ik de Blauwe. Op zich is de Cabrio klaar voor de vierlandenrit maar als de nieuwe veren dit weekend klaar zijn probeer ik die er nog voor die tijd onder te krijgen.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Kijk, beetje positief nieuws doet wonderen!
ziet er vreselijk uit al dat carbon, maar moet je meegeven dat je er een prachtige cabrio van aan het maken bent!
iDD
ziet er vreselijk uit al dat carbon, maar moet je meegeven dat je er een prachtige cabrio van aan het maken bent!
iDD
Onze sponsors