PjV schreef:Nee man, gewoon maken zoals je 'm zelf wilt hebbenCasper schreef: Hahaha die hoop heb ik allang opgegeven, maar dat vind ik ook het leuke helemaal maken zoals jij hem leuk vind

Hey Ian,Ian schreef:Hé Peter,
Was leuk je te ontmoeten bij de Maasrit en je modplannen te vernemen![]()
Jammer, dat we na de lunch al snel kwijt waren, maar je kan ook niet elk stoplicht door rood knallen
Ghehehehe, ik weet er alles van. Heb er vanmiddag nog eentje finaal zoek gereden over een aantal turbo rotondes. En weg was ie. Ik hou van mn trage 1.4tje hahaPjV schreef: De nadelen, 't ding is:
- lelijk;
- traag;
- dorstig;
- een boot.
Héél moeilijk is dat ook niet dan, heBatje schreef: Ghehehehe, ik weet er alles van. Heb er vanmiddag nog eentje finaal zoek gereden over een aantal turbo rotondes. En weg was ie. Ik hou van mn trage 1.4tje haha![]()
Haha nee dar klopt. T was ook een echte muts die erin zat... Maar ze probeerde me wel uit te remmen naar de rotonde. Dus ik dacht meteen Heey leuk speel maatje. Maar helaasBatje schreef:Ghehehehe, ik weet er alles van. Heb er vanmiddag nog eentje finaal zoek gereden over een aantal turbo rotondes. En weg was ie. Ik hou van mn trage 1.4tje hahaPjV schreef: De nadelen, 't ding is:
- lelijk;
- traag;
- dorstig;
- een boot.![]()
Onze sponsors